• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Anonym (tjej28)

Ju större ju bättre, skulle aldrig ha förhållande med nån som hade under 18cm och smal kuk.

• Häxan Jia

Anonym (tjej28)

Där ser man olika begreppet normal och stor är för olika personer  Flört

18 cm är för mig normal längd...

• Häxan Jia

16-17 är nog medlet i sverige och övriga norden..

Men när uttrycker en personlig åsikt så går jag ju på det som är normalt för mig. Alltså 18 cm ligger i min normal zon på storlekar på en penis. 

• kosita

jag kan tala om för er att en stor penis kan upplevas olika. min man är välutrustad och pga. det så kan jag inte suga han för att det blir för jobbigt. i början då vi träffades så kände jag att jag inte ville ha sex med han för att det gjorde väldigt mycket ont. men det blev/blir skönare ju mer tid det går.

• KungDavid

Lite skum tråd. Skulle jag skrivit :"Jag skulle aldrig välja en tjej med mindre bröst än D-kupa" skulle den tas bort... men denna får vara kvar... Bryr mig inte... Bara garvar...

• Neko

KungDavid,

Nja, tror inte att den skulle tas bort, så måste man väl få säga. Kanske att skillnaden ligger i så fall i att kvinnor kan operera sig till att få större bröst medan killar inte kan operera sig för att få större penis och alltså finns det inte någon risk att någon vill göra det pga tråden :P Men å andra sidan så har ju folk även uttryckt att vissa av dem föredrar de som har mindre, i den här tråden, tex jag. Så det är ju stor personlig skillnad.

Häxan Jia,

Det kanske beror lite på vilken åldersgrupp man vanligtvis har sex med, nu verkar ju som sagt 16-17 vara medel i Sverige bland typ 25åringar medan för ett tag sedan så verkade det vara 15 cm. Kanske det har ökat på sista tiden O_o

• Tvillingfarsa

Det finns väl operationer för att förstora penis?

Dom är väl bara en smula mer avancerade än bröstoperationer.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • KungDavid

D finns väl operationer att förstora penis ja... Men bara så det syns i slakt tillstånd... Tror inte att det går att göra nått åt när den är i glatt tillstånd..... Tror jag...

"Kanske att skillnaden ligger i så fall i att kvinnor kan operera sig till att få större bröst medan killar inte kan operera sig för att få större penis och alltså finns det inte någon risk att någon vill göra det pga tråden :P "

Jamen då borde man inte kommentera killars snoppar... Eftersom de inte kan göra nått åt det... Då kan vi killar "mobba" kvinnors bröst.. För d går ju o fixa till...hä hä hä

Svar på tråden Stora snoppar?