• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • MarcusEmelinJosefinesMamma

Hehe vikken roooolig tråd.
    Stort e jätte kul.
    Meeeeeeeen lagon är bäst!

• ArnaMy

Hehe, jag tror "Charlie Bravo" kände sig träffad:)
    Min erfarenhet är att extremt åt vardera håll inte blir bra. Håller med om att lagom är bäst som vi svenskar brukar säga.

• jessilundgren

rätta mig om jag har fel men sitter inte kvinnans erogena zoner inom räckhåll för handens fingrar?!?!?

någon som har sett en kvinna med 20cm fingrar.
    det är tack vare porrfilm karlar får för sig att tjejer vill ha "superstora snoppar för att det skulle vara bättre.

nä ni grabbar, oavsett stor eller liten snopp, hand eller kvastskaft så är inte storleken som har betydelse utan det är hur man gör hanterar den.

• Lobos mágicos

Jag föredrar dom minde varianterna på en kille som vet vard han ska sätta händerna, framför en stor på en kille som inte har annat att komma med en just en stor....

BF 070429
  • Lobos mágicos
    gbg02 skrev 2006-11-07 13:35:57 följande:
    Killar som har små/smala har inget att ge oss tjejer som ser bra ut och kan välja och vraka bland män. Skulle aldrig ha ett förhållande med någon som har liten, detsamma tycker mina vänninor. Sanningen gör ont!
    Tur att du kan välja och vraka, för jag är tveksam till att någon kille skulle vilja ha dig till något annat än "dipp" i alla fall..

Sen är jag ju tveksam till att du är speciellt snygg.. Riktigt snygga människor har inget behov av att säga det till folk.. Dom som påstår sig vara skitsnygga är oftast medelmåttor som försöker övertala sig själva och andra att dom är snyggare än vad dom egentligen är...
    BF 070429
  • Anonym

Men så är det väl inte alltid? Att killar med mindre är bättre på annat? Jag har en kille med liten som knappt känns och han är säker på att den är nog, han smeker inte mig om jag inte säger till honom och då är han alltid kraftigt uttråkad.

• Anonym (***)

Hellre liten å rapp, än stor å slapp!

Jösses vilken diskussionstråd!! Är ni aldeles knasiga allihop??
    Tar ni först å hetsar upp era män/er själva,å tar sen fram måttbandet??
    Å SEN SKRIVER UT MÅTTEN PÅ FAMILJELIV???

Jössess,säger bara jösses...världen var ruttnare än jag visste....

• Neko

Kan också säga att min sambo inte hade något emot att jag sade vad han hade, frågade faktiskt först :P Men han kanske inte hade velat det om han hade haft en väldigt liten...

• TheReLe

Jag har varit med en kille som var fullständigt för stor
    Det såg ut och kändes som han hade typ 10 cm i diameter OCH den var lång!
    Min sambo ligger väl över snittet men han känns mer lagom ändå!
    Har haft fler killar av varierande strl men bara en som varit absolut för liten. Och han var allmänt dålig i sängen så det kan spela in i min bedömning

• Snibben

Kul tråd. :) Jag tycker inte det spelar någon roll, sålänge killen hanterar den rätt.. Lagom är väl bäst? :)

• Snibben

Men dom med små snoppar kanske är dåliga i sängen för att dom har press på sig, dom vet att dom har små snoppar, o när dom tänker på det hela tiden blir ju inte sexet bra heller. likadant med stora snoppar, killen vet att han har stor snopp, så han behöver inte jobba för att det ska va skönt. han litar på att om snoppen är stor är sexet gudomligt skönt iaf. :)

Eller typ. :)

• Häxan Jia

Jag tror notera ordet tror, att killar med mindre snoppar eller precis har medel... Är oftast bättre i sängen.. Just för att dom inte sitter där med en stor snopp och tror att den ensam skall göra allt arbete.. Sedan finns det alltid undantag som bekräftar regeln

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Häxan Jia

Sista anonym, du hat vad som du vill visa????

Kan lova dig med handen på hjärtat att vad det än är så har jag sett "det" förut.....

Alla gör misstag sade igelkotten när han satte på diskborsten
  • Anonym (Se upp)

Om några dagar stängs den här tråden. Passa på att svara NU. Snart är det försent. Viktig tråd!

• Anonym

Jag "lyckades" träffa en kille med ENORM snopp en gång...Det var helt klart i falukorvs-väg... Låt oss säga att det också bara blev EN gång, eller knappt det. Den va mest halvhård, han hade ångest för att han aldrig lyckades (ingen tjej hade klarat av hans storlek, inte minst jag) och jag kämpade på för att slappna aaaaav! *asg*

Men å andra sidan vill jag inte ha prinskorv heller. Heja bratwurst!

Svar på tråden Stora snoppar?