• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Anonym (mmm)

Min sambo har en stor också.. alldels perfekt!!
    Den bästa nånsin

Klart storleken spelar roll.. har varit med både mini och stooor...

• Anonym

Min sambo har 21 cm lång (vet ej hur grov), och det var jättetrevligt innan barnet (som snart är 2) föddes.. Nu skulle jag helst vilja kapa den med 7-8 cm, för det gör ONT att sex nu för tiden.
    Nej, en av medellängd skulle vara bra mycket trevligare.

• Fez

Vaddå "tjejer som hävdar att dom inte gillar stora kukar är tjejer som har killar med mini-pojksnoppar"

Eftersom du inte vågar skriva ut ditt namn så vet jag ju inte om du är kille eller tjej, men om du är tjej så verkar det som att du bara vill skryta om hur stor snopp din kille har. Visst han har kanske stor, men jag tvivlar på att han kan använda den så som du vill göra sken av...

Jag drömmer definitivt inte om större snopp än vad min sambo har. Det viktiga är inte hur stor snopp killen har, han ska kunna använda den på rätt sätt!! Min sambo har definitivt inte liten snopp, och han tillfredsställer mig mer än väl! Hans snopp passar mig alldeles utmärkt och han vet sannerligen hur han ska använda den!!! Jag vill varken ha större eller mindre. Jag har haft sex med både stora och små snoppar så jag vet vad jag talar o i mitt fall!

• Anonym

Tycker snarare att det är tjockleken som spelar roll. Eller att den liksom liksom är "jämnstor". Min mans är både lång och grov. Var med en kille en gång som hade lång och smal; det gav liksom inget...

• Anonym

snoppar är väl egentligen ganska fula tycker jag. Men storleken kan ha väldigt stor betydelse, jag är trång och kort därnere så över 20 cm finns inte en chans att det går.

"tjejer som hävdar att dom inte gillar stora kukar är tjejer som har killar med mini-pojksnoppar"

det är inte så att ni är väldigt glappa och behöver knipa?

• Anonym (Underligt)

vilken skrytartråd :)

"Min sambo har jättestor, minst 22cm och 20cm grov!!!! och den är världens bästa!" i varannat inlägg :)

• Anonym (Yes)

Jag hade ett förhållande med en kille för något år sen som hade en snopp grov som en falukorv och hälften av längden som en. HELT underbart!! wow vilket bra sex det var behövde inte tillfredställa mig själv under akten, det gick utav bara den!

Första ggn jag såg den någonsin i slakt tillstånd blev jag rädd! Förvånad

• Anonym

gillar normalstora men grova ska dom vara, det är jätteskönt att bli uppfylld. Min sambo har en lite mindre än normalt och det ger mig egentligen ingenting, jag känner honom knappt i mig. Jättetråkigt!!

• Inte bara mor

Jag har erfarenheter av både det ena och det andra och hävdar att tekniken är viktigast!

Svar på tråden Stora snoppar?