• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Neko

Njä, jag tycker på ett sätt att det är värre att mobbas om någonting som går att fixa till, för då kan man bli påverkad till att göra det mot sin vilja, annars finns ju inte den risken.

• KungDavid

Det är väl bättre att kunna "fixa till" en grej (Finns det nått som heter "mot sin vilja" som man endast själv kan bestämma), än att göra självmord för att det INTE går att fixa till... Eller..??!!??

• gbg02

Bröst och kuk går inte ens att jämföra, kuk är könsorgan. liten kuk=dålig sex , små bröst= spelar ingen roll hur sexet blir. Plus så är stora bara jobbigt och i vägen, men stor kuk är bara tändande, ju större ju bättre.

KungDavid har du kuk-komplex? du har garanterat liten, din stackare..

• Anonym

vem vill ha sex med en tjej med typ inga bröst snacka om avtändande

• gbg02

Killar som har små/smala har inget att ge oss tjejer som ser bra ut och kan välja och vraka bland män. Skulle aldrig ha ett förhållande med någon som har liten, detsamma tycker mina vänninor. Sanningen gör ont!

• Anonym

Jag skulle ligga med en kille för många år se'n men när han fick av sig byxorna blev jag RÄDD. Den var enorm!!! Så det blev inget sex den kvällen, eller någon annan med den killen...

Ps. Jag föredrar att de är lite "större" men hans var monstruös! Ds.

• Anonym

gbg02 vad räknar du är för liten för dig då?

Svar på tråden Stora snoppar?