• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Nennesann

Nä inga majsormar här inte...lite o bita i måste det va;)

• Anonym (Aj!)

Konstaterar bara att Erica måste vara väldigt fixerad vid oss med stora verktyg. Samtidigt har jag sett i nån annan tråd att hon gillar analsex. Svårt att få det att gå ihop eftersom jag själv har väldigt svårt att genomföra det vettigt utan att det blir obehagligt för tjejen. Men man kan inte få allt här i världen ;)

• FraYo

Självklart spelar strl roll
    Inte i längd men omkrets är ju viktigt, anser jag ialla fall.
    Varit med de som haft tunna o små, tunna o långa, tjocka o små och tjocka o långa.. De tunna känns ju inte

• Erica27

Haha, du som är anonym...du har koll på mig. Ja, jag älskar stora kukar. Och ja, jag älskar analsex. Och jag står för det. Du vet, vissa flickor gillar den där kombinationen när det också gör ont... Jag är en av dem.

• Anonym (Aj!)

Erica27 *Ler* Jag är ju "upptagen" som du såg i ett tidigare svar, annars på det sexuella planet hade vi nog varit väldigt "kompatibla" ;)
    Jag hoppas du hittar andra välrustade män att ha analsex med då. Var rädd om rumpan bara och se till att du är riktigt uppvärmd innan bara. Jag får nog leva utan den här kryddan för min älskade q vågar inte ens testa.

• Anonym (yeah)

gillar också stora, min man har en på 22 cm (erigerat) alldeles perfekt!

• Anonym

Tjejer som hävdar att dom inte gillar stora kukar är tjejer som har killar men mini-pojksnoppar. Men dom drömmer om större.

• Anonym (yeah)

haha instämmer! (om inlägget över detta)

• Anonym (tjej28)

Stora och grova är att föredra, under 16cm är inget vidare.

• Anonym

Mitt ex hade enorm, jag sprack om det gick för fort. och den kändes ända upp imagen. nu med min sambo så är den lagom. tycker det är helt perfekt. alla tycker olika. och eftersom jag får ont av stor, så föredrar jag heller lite mindre. runn 17..

Men stora är snygga att titta på. upphetsande kan jag hålla med om. men inte att ha i mig.

Svar på tråden Stora snoppar?