• Erica27

Stora snoppar?

Tänkte inte ta upp en tråd om huruvida storleken spelar roll eller inte. Däremot tror jag att de flesta kan hålla med honom att en riktigt stor snopp visuelllt sett är riktigt snygg att se på. Jag undrar bara, har någon här sett/rört/lekt med något som är i hästväg? Jag har det I N T E, men vill...

• Svar på tråden Stora snoppar?
  • Petrus

Till Anonym (hahaha)!

Om du slutar att kritisera andra skribenter, så kanske jag berättar det för dig under hösten. Men först vill jag se att du sköter dig i debatterna.

• Anonym (hahaha)

jaha så hädanefter måste jag köra med nick hahaha så du vet det är jag Ja du,,du gav mej ett gott skratt här.
    Ha en trevlig kväll!

• Anonym (o ja!)

Min man har stor och jag fick en chock första gången den tittade ut! Den var intressant att leka med i början men nu har man vant sig. Hoppas det aldrig tar slut mellan oss för hur går det om man hittar en normal stor? Tur att han vet hur man ska behandla en kvinna och inte bara kör på storleken. Tänker alltid på mig i första hand.

• Anonym (Aj!)

Om det nu spelar jätteroll. 26 lång och 17 runtom.

• Anonym (Evina)

Aj

Ja det kan inte va lätt, förlåt, men jag skulle inte vilja ha sex med en sådan stor penis, bra i sängen eller inte!

• Anonym

Stor och grov skall den vara, ju större och grövre ju mer man är dom. Små och smala kukar är ganska skrattretande och det är ju synd om killar som innehar sådana. Är helt säker att 99,9% av alla kvinnor vill ha/tänder på stor kuk, små kukar är bara avtändande.

• Anonym (lagom bäst)

Personligen tycker jag det ser groteskt ut med en alltför stor snorre.

• tandrollet

Viktigare att den är grov än lång! Alltför lång är INTE bra. Aj, tar sjukt.

• Anonym (xl)

Stort ska det vara, men ingen hästk*k lixom.

Min kille har en grov och normal längd.
    Det sexet jag har med honom är det bästa jag nånsin haft!

• Anonym (Se upp)

Det var länge sen...lite för länge sen jag fick ha en *hästkuk*...supercoolt & upphetsande...skulle gärna vilja ha det igen!

Svar på tråden Stora snoppar?