• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

äppelblomman: Härligt att någon kommer ihåg mej Jodå, jag mår bra. Har hunnit smälta det här med pergon och allt som sätter igång nu. Så det känns väldigt bra. Lite tråkigt att dagarna går så sakta bara. Nu när jag kanske slipper 80 dagars cyklar så har jag blivit lite mer kräsen
    Hoppas bara jag inte får några jobbigt biverkningar.
    Annars går jag i skolan och stressar som vanligt. Fyller dessutom 20 på lördag
    Hur är det med dej och hur går allt? Jag hänger ju som bekant inte med riktigt än.

• Ofir1

pilsa: Ok, bra att du håller dej till "reglerna". Tyvärr måste jag vara lika tråkig och råda dej till att köpa en ny (kostar bara 79-100 spänn vettu). Jag misstänker skarpt att det är den som är boven i din konstiga temp. Iaf att det är så stor variation på temperaturerna. Äl vågar jag inte uttala mig om, men kanske kan din termometer även göra att du "missar" den. 0,2 graders skillnad är ju inte så mycket och då kanske inte din temp är tillräckligt exakt för att känna av det menar jag.
    Du gör självklart som du vill själv. Men jag tror att du kommer märka en stor skillnad om du byter.

• Ofir1

Ja, jag använde en muntermometer från apoteket förut och det fungerade helt ok. Valde dock att byta till en med två decimaler (som man ska använda egentligen) efter ett tag då det även fanns minnes funktion och "pip-när-det-är-klart" funktion på den.
    Är jätte nöjd nu.
    jag köpte den på internet och kan skicka en länk till dej om du vill titta?

• Ofir1

Nej det funkar inte... har skrivit ett låångt medelande med två länkar b.la. men det vill inte fastna i tråden.. skickar privat i stället.

• Ofir1

Varför går det inte att skicka? Det gick inte privat heller..???
    Det bara kom delar av medelandet..
    vill ju skicka när jag lagt ner mej ju

• Ofir1

Pilsa, det gick inte att skicka länkarna på något sätt. Så strunta i tråden oc mailen. Kolla i stället i min blogg (under typ "det funkar inte") så har jag klistrat in medelandet (i 3 delar) där som jag egentligen skulle skrivit här.

• Ofir1

Ofir1: Ja, länken funkade men det var så att jag skrev ett ganska långt medelande med två länkar och en del text. Det kom inte med i medelandet. Bara ena halvan.
    Tråkigt att du fått mens *Krama om* Hoppas du slipper mer förvirrande kurva nästa gång.

myliten: tack för välkommnandet tillbaka

Bäsebus: härligt att folk märker när man försvinner ett tag Tack

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*