• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Thessis77: Ja, det kanske är bättre att tänka negativt så att man slipper bli så besviken om det inte är något och positivt överaskad om det är något.
    Men själv har jag nog kastat alla negativa tankar åt h-t. Detta är mina första äl på 4 månader. Så det är svårt att hålla tillbaka hoppet

• Ofir1

Thessis77: ja, det har varit ett väldans tjat om mina cyklar här i tråden den senaste tiden så det har nog ingen missat
    Jag hoppas iaf min kurva ser bra ut. Hoppas hoppas hoppas!!!

Ang hur "nyttigt" det är att tempa så tycker jag att det är jätte bra. Men jag har nu insett att jag egentligen inte behöver tempa eller använda äl test. Jag känner nämligen min äl jätte tydlig på olika symptom, det finns ingen tvekan när det är på gång eller har hänt. T(rotts inga fertila flytningar att tala om). Men när det går så lång tid mellan äl så glömmer man ju bort lite hur det känns och man börjar tvinga fram symptom. Då är tempning och äl testen jätte bra (för att ta ner en på jorden igen). Dessutom är det ju jätte skoj:)

• Ofir1

åhhh... vad jag vill veta nu!!!!
    Är det ingen som har en spåkula där hemma och kan berätta om vi lyckats denna månad???
    Min kurva ser skum ut?

• Ofir1

myliten: hehe, jätte bra de! Hoppas inte kristallkulan hade immat igen bara

Hoppas äl är på G för dej!! EW låter ju fint!

• Ofir1

Idag steg min temp Var orolig för att den skulle gå neråt nu. Men det blev i stället den hösta temperaturen hittils

Grattis Bobbo och lycka till

Har varit för lite pluss i tråden på senaste tiden tycker jag. Men nu har det ju trillat in något.
    Annars kan jag gärna ta på mej ansvaret för det

Välkommen n1ettan!! Hoppas du ska trivas

• Ofir1

KEK: Ja, det känndes bra, när jag trodde den skulle sjunka. Hoppas att den planerar att stiga ännu mer eller bara hålla sig där Men min temp har ju stigit varannan dag och sjunkigt varannan dag så den sjunker säkert igen imorgon.
    Jag vet inte hur lång LF jag brukar ha eftersom jag inte tempat tillräckligt mycket de andra (2) kurvorna jag haft äl på. Men jag gissar på 13-14 dagar.
    Jag vet inte riktigt hur jag gör med testandet. Jag har nämligen en gyntid (för mina oregelbundna och långa cyklar) den 2 november. Är jag inte gravid så har jag mens då. Måste säkert avboka vilket som.
    Så därför borde jag nog testa ganska tidigt.. men vågar inte riktigt.

• Ofir1

Lovefool: Ser att vi har BIM samma dag Ska vi plussa tillsammans?

• Ofir1

lovefool: Ja det gör vi!!! Skulle inte vara fel alls

• Ofir1

Tyvärr pilsa så har jag ingen teori men skickar en kram till dej. Det måste vara jobbigt när det krånglar så och när man inte vet vad som händer. Har haft en del krångel själv som du säkert vet.
    Jag tycker fortfarande att set ser ut som du haft äl dag 16. Det är det enda jag kan säga.

• Ofir1

myliten: Tack Hoppas bara att det betyder något nu!!

sisf: Trist med mens *krama* Hoppas det går bättre nästa gång.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*