~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Hej! Nu har jag hittat till den nya tråden också. Jag finns fortfarande kvar i orginal FF-tråden men vill gärna va med här inne också. Om jag får?
Hej! Nu har jag hittat till den nya tråden också. Jag finns fortfarande kvar i orginal FF-tråden men vill gärna va med här inne också. Om jag får?
tänkte sätt in mej i listan. Är det bokstavsordning eller nått sånt?
Ok, då sätter jag mej sist
Kommer bli lite svårt att placera mej i BIM ordning eftersom jag hittils inte haft en enda pålitlig äl eller BIM. Men jag hoppas det kommer. Man vill ju inte vara sist på listan förevigt.
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BIM 28/9
blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BIM 2/10
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 7/10
Snicegirl www.fertilityfriend.com/home/snicegirl BIM ca 8-14/10
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 11/10
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305 BIM12/10
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3 BIM 16/10
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 21/10
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 21/10 (?)
ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BIM 22/10 (?)
Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD
Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867
Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf
+++Lyckostarna+++
+ KattKatt www.fertilityfriend.com/home/1158b7 BF 22/4 -07
+ Brodsmulan www.fertilityfriend.com/home/82153 BF 5/5-07
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
Tack för alla välkommnande *ler och känner mej som hemma*
Nja, jag får nog hålla mej till min plats ett tag till. Men jag hoppas att det ordnar sig snart. Jag har funderat lite på om jag kan haft äl nu??? Min temp har inte ökat så mkt men jag är väldigt osäker på hur bra den stämmer. Pratade (skällde på sambon) och satte mej nämligen upp i sömnen precis innan jag tempade. Sen sov jag nästan när jag tempade också och vet inte hur länge jag hade den inne (½ min kanske?).
Får se i morgon
Jag vill ha ett svar från min kära kropp!
Grattis till MammaHela i denna tråd också
Jessica26: *kramar om* Snart blir det din tur.
Jag vill också va med i den här pluss vågen som kommer nu. Men tyvärr värkar det inte funka så.
Har fått lite sporadisk värk i äggstockarna nu. Har ingen direkt teori om va det kan betyda. Men det visar väl sig. Vill ha mens, äl eller pluss ju!!!
äppelblomman: Ja, verkligen. Man skulle vilja ha ett litet fönster in i kroppen så att man kan se vad som händer direkt. Eller om det skulle finnas nån typ av sms eller mail funktion där kroppen kan uppdatera en om förändringar
Den där persona verkar ju jätte bra.
Tyvärr kan inte jag använda den. Man måste (efter pp stopp) haft två cykler, efter varandra, på mindre än 23-35 dagar
Tråkigt!!!!
Nu skulle jag ju inte använda den som p-medel. Men den är väl säker inställd på att ha nån typ av maxdagar. Eller?
Undra hur det skulle funka med mina falska positiva ältest då (antar att det var falskt eftersom jag inte fått mens än, 23 dagar efter)? humm...
Magda84: Ja, alltså.. Jag tog ett test för 9 dagar sen (dpo 16) och det visade neg
Det var ett vanligt cb, så det borde va pålitligt. Min tempkurva ser inte så glad ut heller.
Antar att jag inte är gravid.. men ska göra ett test till om mensen fortsätter hålla sig undan. Har haft mensvärk i 1½ vecka nu och börjat tröttna.
*(Menade 24 dagar inte 23).
Pezon: Grattis!!! Säger det igen; sjuk vad många pluss som kommer nu! Hur härligt som helst
Det kommer väl bli helt tomt i tråden snart:-P
Ankiz: Det låter ju positivt. Men jag har ju inte särskillt hög temp överhuvudtaget? Sett att de flesta ligger runt 37,0 medans jag ligger vid 36,2-36,4..
Jag hoppas jag med
Magda84: Ja visst är den knepig
.
Jag slutade med p-piller den sista januari och efter det har cyklarna varit så här:
62 - troligen äl
55 - troligen äl (tempat)
39 - troligen äl (tempat)
37 - ingen äl (tempat)
Idag på 44 och kommer förmodligen bli mer...