~*~* Termometer beroende vänner~*~*
skrattigtjej:
Här finns tempen jag har!
www.gravtest.se/product_info.php&products_id=79
Skit bra.
skrattigtjej:
Här finns tempen jag har!
www.gravtest.se/product_info.php&products_id=79
Skit bra.
Är det någon som vet varför jag inte får något kryss på kurvan????
Jag har ju haft äl.
(de vita prickarna är fejk temperaturer jag satt in, utifrån min förra kurva, efetrsom jag int etempat så mkt)
Magda84 - Jag hade äl på dag 16. Jag är 99,9999999% säker och det stämmde bra med vulet också.
äppelblomman - Ja, det kanske är därför. Men tycker att det är lite konstigt. Satte in en lika hög temp på morgondagen som idag och det hände INGET
Men ser ju t.o.m att denna kurva liknar min förra (efter äl) jätte mkt.
Sur nu, jag vill sätta in bim!!!
Magda84 - Nej, tyvärr.. Det var jag som testade lite *sorry*. Jag ändrade mina fusk tempar. Men strecket blev bara på fel plats.
äppelblomman - Ja, jag hoppas att någon annan vet. Kanske kan sätta in mitt bim ändå (baserat på vulet) eller göra en override.
pilsa - Jätte bra att du har köpt en ordentlig termometer. Vet att det är drygt att vänta på att den ska bli färdig varje morgon.
Men förhoppningsvis får du valuta för det.. genom en ordentlig kurva.
Tror även att det är viktigt att man använder en pålitlig temp om man t.ex. vill visa upp kurvan för gyn. Har man några pålitliga kurvor som t.ex. inte visar på äl. Så kanske det blir lite enklare att få gyn att hjälpa.
Då kan man "bevisa" det liksom.
Men jag tror ju absolut att du har äl. Iaf förra månaden. men bara en tanke. Att det kanske kan vara användbart i framtiden.
Snice - Ja det har du nog rätt i.. Dumma mej som inte tempade. Men jag behövde verkligen en liten paus.
Får se hur länge jag orkar vänta på ett kryss. Annars sätter jag in mej på bim listan ändå. Jag vet ju att jag haft äl, och det syns ju på kurvan.
Jodå, vi hann med 2 gånger iaf. Mindere än vad vi brukar, men jag hoppas att det räcker. Min syster bodde ju här under den perioden, så det var svårt att hinna med det. Fick passa på när hon gick ut en halvtimme typ.
pilsa - Vad bra
Jag tror inte att det gör något om du hoppar över två dagar så här i början av cykeln. Det skulle i så fall vara om du fick en väldigt tidig äl. Men bara du hinner tempa några dagar innan äl (helst 6 dagar) så ska det nog gå bra.
Jag tycker att du kan göra som du vill pilsa! Du får ju inte mindre äl av att tempa
Men försök att tempa så mkt som möjligt nu innan. Så att du får ett humm om vad din innan äl temp är (med nya tempen).
Snice - Ja, det har du rätt i. Ska gör det snart tror jag. Jag har ju både vul och mina väldigt starka symptom att gå på. Så det borde räcka som underlag.
Tror ju inte direkt att ni skulle spåra upp mej och kasta tomater på mej om jag råkar ha fel
Vill nån ge mej en kram?
Skulle verkligen behöva det nu.. Har varit lite kännsligt under dagen. Men nu tror jag att jag behöver få det ur mej.
Hon är gravid, en jag känner.
På först försöket, på min månad. Den månaden jag skulle haft, så att skolan blev bra. Nu känns det som hon snodde den rätt under näsan på mej. Hennes skola kommer fixa sig, inte min.
Första försöket! Det räknas ju inte ens, det är ju bara en test körning. 2-3 månader hade väl varit lämpligt? Är det för mycket begärt, av vem det nu är som bestämmer sånt här? Det hade kanske gett oss en rättvis chans iaf.
Hon har en månad och tidigare barn. Själv sitter jag helt utan och med mina 10 j-a månader!
Hon kommer få barn före mej.. Det skulle ju va jag som blev först av oss. Vi började ju 9 månader tidigare. Då är det ju inte mer än rätt?!
Visst är jag glad för hennes skull. Det kan ingen säga emot. Och det skulle bli helt perfekt om vi också lyckades.
Men det var MIN tur och MIN månad! Hon borde fått vänta, ställa sig i kö, iaf nån månad till.
Jag vet att om hon inte var gravid så skulle det inte göra mej mer gravid.
Men jag hatar det där fåniga leendet och glädjen som hon utstrålar. För jag vet, att det är exakt sådär jag skulle se ut, om jag fick mitt pluss.