• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Pilsa: Nej, jag hade inga tokstarka äl test när jag inte hade äl. Enda gången jag fick tok starkt ägglossade jag.
    Men det är ju å andra sidan möjligt att få tokstarkt utan att kroppen slpper ägget (bara försöker).
    Hur som helst så tycker jag såhär: Att om du sett alla kroppsliga tecken på äl så är det nog mycket möjligt att du har haft det. Tempen ska ju vara ganska "säker" men eftersom du använder en örontermometer och har en "onormalt" (enligt mej) hoppig temp så är den förmodligen inte lika tillförlitlig som hos oss andra.
    Där finns det alltså utrymme för att din temp kan visa fel.
    Så om du känner dej säker på att du haft äl så tycker jag att du kan räkna det som så. Men, som de andra säger, håll fortfarande utkik efter symptom och mys till det ibland så att du inte missar äl OM den trotts allt kommer senare.
    kram

• Ofir1

Postade dessa frågot förut men tror inte jag fått svar.
    Undrar om tempning och pergo.. om det finns någon som ätit eller äter det och tempar?

Kan pergo påverka tempen?
    Jag har nämligen lika höga temperaturer nu som mina dpo temperaturer förra cykeln.

Vet någon om pergo är vattendrivande?
    Har fått gått upp och kissat 3 ggr/natt (akut kissnödig varje gång) och är samtidigt väldigt torr i munnen (speciellt på natten).

Icke pergo relaterad fråga..
    Brukar er mens (mängd och längd) variera från cykel tll cykel?

• Ofir1

Hahaha, det första svaret jag skrev (2822) var inte riktat till mej själv...
    Utan till SNICE!!!!!!

Börjat bli senil tror jag.. beror nog på åldern.
    Fyller ju 20 år i dag

• Ofir1

Som födelsedags present vill jag att äppelblomma (som har BIM på detta super datum) ska plussa. Snälla?

• Ofir1

pilsa: Tack. Det tycker jag du gör rätt i

• Ofir1

Tack mala och bäsebus Jätte gammal nu. Försökte klämma in en sista minuten ålderskris i går men var för trött.. fniss.

Tack för svar ang pergo, temp och mens..

Känns lugnande att höra att det kan vara biverkningar. Då är jag nog en riktig "biverkningstjej" .
    Jag tar de på kvällen. Men eftersom jag blir så kissnödig så är det nog ganska dummt.. inte kul att springa upp och kissa hela tiden. Har även kännt mej väldigt varm och kall om vart annat när jag ska sova.
    Ska nog ta de på morgonen nästa gång (om det blir en nästa gång).

Mensen funderade jag över eftersom jag denna gång bara hade 3 dagar mens (annars 5) och 4 dagars spotting (en före och 3 efter).
    Men men, det är väl bara att tacka och ta emot att man slipper ha mens så längre.

• Ofir1

Hej!!! min dator har gått sönder lite halvt och det är så jobbigt att sitta vid min sambos dator så jag har inte varit inne på länge.. men nu sitter jag vid min sambos dator iaf.

Tänkte läsa i kapp baklänges nu och svara det jag kan och hinner

• Ofir1

oj, vilket fint litet streck det var i Bäsebus galleri Knappt synligt men ändå där. Jag tror nog att du är gravid!
    Hoppas att du får ett ordentligt starkt streck när du testar igen.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*