• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Duntoffla - Jodå, vi fick till det. Men det var inte lätt då min syrra var på besök. Två gånger blev det iaf.. hoppas det räcker.
    Hoppas din mens kommer snart (eftersom du vet att du inte kan va gravid) så att ni hinner med ett försök innan jul.

• Ofir1

Härligt Bäsebus! *slänger mej på golver och rullar runt i gravbacillerna*

Idag steg min temp. Inte ett dugg förvånande,, Är glad att pergon det verkar funka på alla plan.
    Jag har ju inte tempat så mycket denna kurva. Så nu har jag satt in fusk tempar (de vita prickarna).
    Jag satte alla på 36,20 eftersom det var runt det min temp låg på innan äl förra kurvan och även denna kurva (förutom de dagarna jag åt pergo).

• Ofir1

Thessis77: Ja, det skulle inte vara fel att plussa på första försöket med pergo Men det får vi se nångång runt den 3 dec.

Jag drömmde i natt att vi skulle få tvillingar. Inte särskillt konstigt med tanke på att man tänkt en del på det (pga av 2 ägg blåsor). Hoppas att det var en gravid-sanndröm iaf.
    Jag har drömmt sandröm om mens förut. Drömde att jag började blöda och samma dag gjorde jag det.. hade ingen anning om att jag skulle få mens då eftersom jag inte hade någon äl den cykeln. Så det var lite häftigt.
    Men jag har ju visserligen drömmt 100 gånger att jag varit grav, och inte f-n har jag varit det.

• Ofir1

äppelblomman - ja, men får hoppas på det. Men kanske inte lika mkt på tvilling delen av drömmen, utan mer på gravid delen.

pilsa - Kram! Fy vad trist Men positivt att du äl iaf (även om det kan tyckas vara en klen tröst).
    Du skriver att du inte äl så ofta? har du fått någon hjälp för detta? Du kanske är som mej och har en "naturlig" oregelbunden äl. Då kan du säkert få pergo som hjälp på traven.
    Många kramar!

• Ofir1

pilsa - Ja, nu kommer jag ihåg hur det var. Förjävligt att de ska hacka på vikten i stället för att hjälpa till. Men det verkar tyvärr vara ganska vanligt.
    Jag vet att övervikt kan sänka fertiliteten. Men det kan ju massa andra saker också. Det var t.ex. ingen som frågade mej om jag eller min sambo röker även om det sänker chanserna med 25% (tror jag) och är en mkt vanlig orsak till ofrivillig barnlöshet.
    Känns lite dummt att så stor vikt ska läggas på vikten (ursäkta mitt dåliga halv-skämt) när det finns så många andra faktorer att ta hänsyn till. Man tycker ju att allt ska få lika stort utrymme iaf. Inte bara vikten eftersom den är "synlig".
    Tycker dock du ska testa pergo om din äl strular igen och köpa en ny termometer denna cykel.
    *kram igen*

• Ofir1

Grattis KEK!!!

Beckeluna - Hoppas det är ett äkta även om det är svagt!!!

• Ofir1

Snice: Kul att du är tillbaka! Har saknat dej!

• Ofir1

Fy vad trist johto Det som såg så bra ut.
    *Krama*

• Ofir1

och kram till pilsa också. hade helt missat att hon kommit på besök hos dej Fy vad tråkigt!
    *krama om*

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*