• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Jessica26 hehe.. hoppas du har rätt.
    OT
    Jätte fina bilder du har i ditt galleri föresten. Jag var inne och kikade förut.

• Ofir1

rättelse: Jag hoppas alltså inte resten tycker jag är dum, utan att förslaget är bra.

• Ofir1

Jessica26
    När jag läste din pres blev jag riktigt ledsen för er skull, men den var väldigt fint skriven. Man kan knappt tänka sig..
    Hoppas hon får ett syskon snart.

Ja, att ha de som plussade 2006 som vilande är kankse inte så bra egentligen. Men ville bara att de skulle va kvar på något sätt. Men ditt var ju mkt bättre

• Ofir1

Kram Jessica26.. ska nog också sova snart. Hoppas att -07 blir ett riktigt tur år för er. Det förtjänar ni verkligen.

• Ofir1

Tack, Snice och pilsa för komentarerna.
    Nu är dagens temp inne!

Idag gick min temp ner lite. Tempade dock fel och tog ut tempen för tidigt (innan den pep) så den kanske hade varit pytte lite högre. Vad tror ni? Är det lika bra att jag går och gräver ner mej nu?

• Ofir1

Tack Thessis77 och äppelblomman för era uppmuntrande kommentarer

pilsa - Vet tyvärr inte vad det kan vara. Men hoppas det blir bättre.
    Tycker du gör rätt i att ta äl testet som en hint. Det visar sej kanske på tempen eller äl testen i morgon om inte annat.

skrattigtjej - Skönt att det närmar sig iaf. Lycka till hos gyn. Kram

• Ofir1

åhh.. vet inte vad jag ska tro. Jag har alltid sagt att "jag aldig kan tolka illamående som ett gravsymptom eftersom jag ändå mår illa hela tiden".
    Men i förmiddags mådde jag såå dåligt. Som åksjuka typ. Inte så att man kräktes men så att man får en ökad saliv produktion. Det försvann direkt när jag fick i mej lunch.
    Men grav illamående brukar väl komma på morgonen? Mitt började ca 2 timmar efter att jag gick upp.
    Ne, jag är nog bara skenis.. eller sjuk. Man kan väl ändå inte börja känna av illamående så här tidigt.

• Ofir1

pilsa och äppelblomman - Låter bra! åhh.. varför var tempen tvungen att gå ner i dag?????? Skulle kännas bättre om den gick upp!

• Ofir1

n1ettan - Min sambo tyckte också ett tag att jag inte skulle tempa mer (han tyckte det var jobbigt att vakna av klockan).
    Men då förklarade jag för honom att "jag inte bara gör det för att det är kul" (fast det är det ju). Utan för vår skull, för att se om min kropp fungerar som den ska eller om vi behöver hjälp.
    Nu var det ju iofs så att vi faktiskt behövde hjälp också. Så det kanske spelade in. Men efter det så ser han det på ett helt annat sätt. Som det är något jag lägger ner mej i, så att vi slipper virra runt i ovisshet.
    Men om du har en "fin cykel" och sånt kanske inte detta argument hjälper för dej.
    Men annars kanske det är värt att testa på honom. Om du vill övertala honom.
    Hoppas du kan va kvar hos oss iaf!

• Ofir1

Thessis77 - Kanske inte lätt. Men deppa inte ihop. Du har ju inte bim förens 5 väl? Då behöver man inte känna någon symptom press än. Många känner ju inget förens mkt senare. Din kurva ser ju dessutom fin ut. Kram

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*