~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Hej! Finns det några som äter/har ätit pergo här? Eller vet något om progestron värde efter äl?
Är lite nyfiken på vad min progestron värde betyder. Hade på 155.
Kan det vara bra eller dåligt?
Hej! Finns det några som äter/har ätit pergo här? Eller vet något om progestron värde efter äl?
Är lite nyfiken på vad min progestron värde betyder. Hade på 155.
Kan det vara bra eller dåligt?
Nej Thessis77
Ser attdu får mens. Fy vad trist. *Krama om*
Cotterpin - Ok, på vulet hade jag 2 äggblåsor. Så det är nog möjligt att de släppte båda två. Kan man bli överstimulerad även om vulet visade att man inte var det?
Ska ju börja med pergo i morgon igen. Blir lite orolig för överstimmulering eftersom de inte kommer kolla upp med vul något mer.
Cotterpin - Ok, tack. Då känner jag mej mycket lugnare. Hade iofs väldigt kraftiga mens smärtor denna gång. Men det berodde väl säkert på mensen? Fel tid för överstimmulering väl?
Cotterpin - Ja, så är det nog. Skönt.. nu känner jag mej lugnare.
Jag
fealin - Ser att du väntar på bim
Spännande! Ser ju bra ut än så länge.
johto - Jag tror inte att du har haft äl än. Tempen brukar ju gå upp ganska snabbt efteråt och om du har fått neg på äl test så är det ju "dubbelt" neg.
Om du nyligen slutat med t.ex. ppiller så kan det ju vara så att cykeln inte har stabiliserat sig än. Då kan det lätt bli lite variation. Jag tror inte du behöver oroa dej. Du har ju haft så "bra" cykler innan så äl kommer nog snart.
Ottisen - Tack Tack
Nej, stanna här för länge vill man inte. Gick själv med i min första temp-tråd i april. Denna tråd är ju ganska ny men jag har ju varit med från början.
Trodde aldrig att jag skulle få (läs tvingats) vara kvar så här länge. Men så kan det gå.
Hur underbara ni än är här innen hoppas jag att jag får kila vidare snart.
Hoppas du inte blir långvarig Ottisen
Ottisen - Krysset kommer ju så långt efter (3-4 dagar) för att FF inte kan "se" att äl varit förens temperaturen hållt sig hög ett tag. Den kan ju stiga och sjunka naturligt utan äl, så en enskild temp säger ingenting.
Det är ju dels till för att bekräfta att man har äl överhuvudtaget och dels till för att man på längre sikt ska se när i cykeln man har äl.
Nej, det är inte "nu fick jag kryss, idag är äl" utan mer "nu fick jag kryss, Jippi! Jag hade äl för 3 dagar sen".
Ibland kan det ju också vara bra att kompletera med äl test om man vill ha något att "mysa efter". FF säger ju inget före, förutom ett ev äl dipp som vissa får på äl dagen.
Sen kan jag tillägga att äl sker INNAN tempen stiger. Så det är dagen innan som man ska ligga i. När den stiger är det oftast försent. Men detta kanske du redan visste.