• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Pilsa - Enligt FF kan ett imp. dip mellan 6-10 dpo. Hoppas det är det för dej och inget annat.
    Jag tycker inte att din temp är så låg. Så brukar jag ha innan äl.

• Ofir1

äppelblomman - Inte konstigt att jag är så trött då

• Ofir1

...Jag som trodde att jag hade sovit för lite. Men det var ju bra iaf, att jag uppenbarligen sköter sömnen som man ska.

• Ofir1

n1ettan - Skickar en stor kram. Det måste vara tufft för er nu Jobbigt att känna sig ensam i något man i regel är 2 om.
    KRAM

pilsa - Japp Men jag kommer nog överleva. Har man en skit jobbig hemtenta hängandes över sig så lär ju inget sådant hända. Nej, den kommer jag nog inte undan
    ang din temp så vet jag faktiskt inte. Temperaturerna är ju individuella. Har du t.ex. haft tempar på 35,8 innan äl så skulle en dpo temp på 36,1 vara normal för att vara dpo. Men vad jag kommer ihåg låg du högre innan äl, så därför kan din temp vara lite låg. Men tempen kan gå sjunka nån dag utan att det betyder något eller att det är ett imp.dip. Det är när det är flera tempar som räknas.
    Vi får helt enkelt se i morgon vad som händer. Hoppas den stiger.
    Men du, glöm inte att mysa lite om ni orkar. Det verkar ju som om du haft äl. Men bara för att vara på den säkra sidan om tempen skulle sjunka fler dagar. För då skulle det kunan va så att äl inte varit.
    (Den nya termometern kan ju göra att kurav ligger lägre/högre och är annorlunda. Så därför är det svårt att jämföra med den förra kurvan.)

• Ofir1

Snice - Jag tror inte att ni har någon anledning att oroa er för att något är fel än. Ni har, ungefär som oss, försökt länge men inte haft så många chanser än.
    Min sambo har också börjat lite sådär. Att det säkert är fel på honom eller oss båda Känns jobbigt att han ska oroa sig för det.
    Men vi diskuterade lite en kväll. Att det egentligen inte är så konstigt om vi inte lyckats än. När vi räknade efter så har vi bara "träffat" 3 äl (av 5) sen i januari. Så då är det är ju ingen ide att gå och tro att något annat är fel (förutom min äl) än.
    Så nu ser vi oss som "normala" med behov av pergo, tills motsattsen har bevisats

• Ofir1

pilsa - Äl test kan inte "hinta" om äl en vecka i förväg. Men det kan vara så att man får positivt men att inget ägg släpper och sen gör kroppen ett nytt försök lite senare. Så man kan få flera positiva äl om det inte släpper på första.
    Men räkna med att du hade äl då du. Det visar sig nog med tiden om inte annat.

• Ofir1

hej på er!!!!

Länge sen jag var inne nu. Kram till er som fått mens

Vet inte vad det är på gång med min temp. Den ska ju sjunka efter att man slutat ta perg tabletter men min stiger i stället. Men den kanske sjunker senare?
    Tempade ju inte hela förra kurvan så jag vet inte hur det ska va. Eller på samma dag som idag förra kurvan hade tempen sjunkigt iaf. Nån som tempar och äter pergo inne idag?

• Ofir1

Ja, härligt att vara tillbaka. Men får se hur mycket jag kan va inne i framtiden. Min dator är helt trasig och måste installeras om. Så jag använder sambons. Men då vill jag helst att han är i skolan så att jag kan sitta utan dåligt samvete.
    Jag borde väl ha äl dag 16 (alltså om 4-5 dagar). Men det ser ju lite ut som det har varit redan, på dag 9. Men pergo ska ju öka tempen så det kanske beror på det. Verkligen jätte förvirrande.
    Hoppas inte äl har varit iaf. Har ju inte myst tillräckligt.

• Ofir1

äppelblomman - Jag har aldrig fertila flytningar. De jag har fyllt i som det tidigare är flytningar som är "lite halv" fertila. Och det är samma som nu.
    Men jag tror nog mest på att det är pergon som spökar ändå. Ska iaf inte räkna med att äl varit.

• Ofir1

äppelblomman - Ne, det är inte lätt att veta Ja, det är ju det. Har inte haft någon tydlig äl värk, som jag brukar, heller så då är det nog inte så.
    Brukar ju känna av äl jätte jätte väl så varför funderar jag ens?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*