• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Duntoffla - ja det hoppas jag verkligen.. Har högre dagstemp än vanligt också

Men om pergon kan påverkar så att man får mer progestron. Borde det inte påverka så att tempen blir högre också?
    Då kanske det är därför min temp är så gullig mot mej.

• Ofir1

Snice - Ja. Men tyvärr är tempen, vad heter det, temp corrad. Så den är tyvärr inte 100% pålitlig.
    Hoppas ändå att detta blir vår månad.

• Ofir1

Duntoffla - Tack för komentaren

Magda84 - Mitt streck är blått eftersom jag har satt dit det själv (inte FF). FF ville nämligen inte sammarbeta med mej när det gäller den rätta äl dagen. Är 99.999% säker på att jag hade äl CD 16 pga av vulet och mina alltid starka symptom.
    Vill hellre ha ett rött streck så att man får den andra lijen också.. Men inte så mkt att göra åt när man inte tempar ordentligt innan.

Babynr1 - Nja, det ser ju så ut. Men den tempen är temp corrad. Så den är nog inte riktigt att lite på..tyvärr.
    Men hoppas ändå att det ska vara vår månad denna gång.

• Ofir1

Kram föresten till er som fått mens eller som tror att mans är på g.

• Ofir1

Korpan - Oj, vilken spännande kurva Hoppas att det neg testet inte betyder något. Du är väl bara på dpo 10? Då kan det mycket väl vara för tidigt.
    Hoppas att din fina kurva resulterar i +!!

• Ofir1

haha, nu har jag lyckats manipulera min kurva så att FF satte ut strecket rätt. jag fyllde i ett positivt opk på den dagen. Testade aldrig med opk, men jag tycker att vulet borde vara jämställt med ett opk.
    Satte dessutom in en fusktemp innnan och disc... (vad f-n heter det) de höga temparna som jag hade med pergon

• Ofir1

min dotter Julia - Gå in på "Turning/Overrid". Det finns ganska långt ner på kurv-sidan, under "Ovulation Detector". Sen så skriver du bara i "Ovulation Cycle Day" på den dagen du tror i "Detector Manual Override"... Typ högst upp. Det kan knappt bli enklare.

• Ofir1

min dotter Julia - ser ju ut som du skulle haft äl cd 17, 18 eller 19.

• Ofir1

Grattis Magda och lycka till!!! Håll en plats åt mej på "vänta barn". Jag vill följa efter snart.

• Ofir1

Ingen som velat komentera min kurva? Eller ja, det finns kanske inte så mkt att säga. Särskillt eftersom dippen är temp corrad.

Men var med om något konstigt i morse.
    Tempade 06.30 som vanligt. Det blev 36.69 (tror jag), men det känndes inte riktigt som jag hade haft den helt rätt.
    Var as trött, och somnade om direkt.
    Tempade igen vid 08.00 (1,5 timme senare alltså) och då var den på 36.87. Jag tycker att det verkade lite mkt för att stiga på den tiden. Dessutom vaknade jag ju knappt första gången.
    Har ni nån teori?
    Kan det stämma?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*