• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

KEK - Tack

Magda84, Henriks wife och Babynr1 - Tack för era goda råd. Jag är inte heller sådär jätte sugen på att dricka alkohol. Men det är lite det att detta är ett lite dyrare vin som jag aldrig provat. Så man är ju lite nyfiken. Vill heller inte bara ta ett glas eftersom då hela flaskan går förlorad. Men jag skulle ju inte dricka jätte mkt ändå.
    SEn så känns det lite så att, denna månaden har vi verkligen en chans. Hade inte prognosen varit lika uppåt så hade jag utan tvekan druckit.
    Men jag vet inte.. usch vad svårt. Det ska ju inte vara farligt för fostret så här tidigt. Men det känns ju lite omoraliskt att dricka när det är möjligt att jag kan plussa. Dessutom så nära bim.
    Ni verkar ju iaf vara överens om att jag inte ska testa. det känner jag själv också. Så så blir det iaf.

Tack Henriks wife för din positiva komentar Hoppas din temp går upp igen nu.

• Ofir1

Bäsebus - Japp, skyndar mej så mkt det går *rullar återigen runt i gravbacillerna*

• Ofir1

Hoppas att jag har en liten där inne.
    Men om jag har det kommer jag säkert att dö.. domendags tänkande, jag vet.
    Alltså, jag ska på en resa över jul, åka bil och båt i ca. ett dygn.
    Kommer åka på det datumet jag och min sambos årsdag, det kommer vara första gången på typ 2 år vi kommer vara åtskillda över nattan (ska va borta 1 vecka) och det är över jul!
    Är jag dessutom gravid så är det ju klart att båten kommer sjunka.
    eller hur?
    Nja, jag vet att det är dumt att tänka så och det komemr säkert inte hända. Men det skulle ju va typiskt.

• Ofir1

pilsa - Ge inte upp än. Du är bara på dag 11 och det vanligaste är ju trotts allt att ha äl på dag 14 ungefär.
    Känningarna kan ju bero på att en äggblåsa håller på att växa till sig, men inte är mogen att släppa än. Äl kommer nog..*kram*

• Ofir1

KEK - Tack för infon. Jag har en vän som trodde hon fått mf och drack alkohol. Sen fick hon veta att det inte var så. Hennes bm sa att det absolut inte var någon fara förens en bit in i grav.
    Får se hur jag gör med det. Känns ju bättre att avstå faktiskt. Men då känns det också som om jag sattsar så mkt känslor på att det verkligen kan vara något och jag blir så besviken om det är fel.
    Jag vet verkligen inte hur jag gör. svårt svårt..
    Nja, jag vill nog helst inte testa i morgon. Eller ja, det går upp och ner. Men nu känner jag mej mest rädd. Så jag väntar nog iaf till lördag. Köper dubbel-pack så att jag kan testa två gånger.

Hur mycket molvärk är för mycket för att det skulle kunna va grav????
    Jag har verkligen haft jätte jätte mkt ont i dag. Är rädd att det är mensen ändå.

• Ofir1

Fru JD - ok då, kanske lite galenskap över inlägget. Men jag lovar, sannolikheten är skyhög! Har man hållit sig på endast flytande skepp i hela sitt liv så är det väl dags att hamna på ett icke flytande om plusset kommer?
    Nej, nu måste jag nog gå och läsa lite om tänka positivt
    MEN om det ändå skulle hända så har jag iaf lovat sambon att spela "Havet är djuuupt, havet är djuuupt..nere på botten, där är det toppen, havet är djupt..." (ni vet Lilla Sjöjungfrun låten) i stället för klassikern "Närmare gud till dej". Lite mer uppåt!

men men, tack för komentaren om min kurva! Jag hoppas den är lika fin som den ser ut

• Ofir1

Henriks wife - Nej, vad tråkigt *Krama* Hoppas det går bättre nästa månad.

• Ofir1

Fru JD - tack, vad söt du är Ser att det förhoppningsvis är äl dags för dej nu. Vi hoppas på en hög temp i morgon.
    kram

• Ofir1

Jessica26 - Ja, jag såg förslaget! Tycker det är jätte bra. Känner mej lite dum som inte ens tänkt på en så enkel och bra lösning. Hoppas resten tycker det samma.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*