• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Hs Bobbo - Beklagar ditt mf *Skickar många kramar*.

• Ofir1

äppelblomman - Tack för kommentaren. Alltid kul när någon skriver Har varit jätte frusen sen igår, så jag hade på känn att den skulle stiga.

• Ofir1

åhhh, upptäckte just en sak Alla mina andra kurvor har gått ner denna dag (vissa har gått upp ett liite steg innan mens). Men det är liksom här sänknignen börjar!
    Det måste vara positivt!

• Ofir1

Thessis77 - Ja Jag tycker inte att din temp sänkning ser så farlig ut. Det är ju ett tag kavr till bim också. Så vi får hoppas att det inte betyder något.

• Ofir1

Thessis77 - Ja, du ser ju så småning om vad som händer med tempen. Men ingen ide att ta ut något i förskott. Den kan ju gå upp igen.
    Japp, jag är på 12 dpo nu Nja, symptom vet jag inte. Molvärk och ilningar i tjejmagen, ömma tunga bröst, huvudvärk och jätte frusen.
    Men jag vet inte om det beror på pergon, sjukdom, pms eller grav.
    Så det är svårt att säga.
    Jag gillar min kurva iaf!

• Ofir1

Babynr1 - Tack Kul att höra ngt positivt! Din kurva ser också bra ut.. men det är ju lite för tidigt att säga något mer detaljerat om den. Men fin äl iaf

• Ofir1

Shit! Jag upptäckte just en sak. Jag brukar ju alltid ha ont i (bara) bröstvårtorna mellan bim och mens.
    Denna gång har jag ju även haft ont i hela brösten, förmodligen pga av ökat progestron som följd av pergon.
    Men nu kännde jag att det onda i bröstvårtorna helt försvunnit.
    Har bara as ont i brösten nu.. Det kanske är ett bra tecken..
    ojojoj, nu börjar jag bli nojjig..

• Ofir1

Bäsebus - Tack..*stolt* Kan knappt hålla mej från att testa redan, men har inget test hemma så det är inte mkt att göra åt.
    Du håller väl en plats åt mej i "vänta barn"

• Ofir1

Snice - Ojojoj vad du har jobbat med att analysera! tack Skönt att höra något positivt!!!

Du har ju ett litet tempdip i dag, om jag ser rätt. Det kanske blir ett implantions dip? och molvärken kanske också har något samband med det. Bara spekulationer från mej.. vi får hoppas det går uppåt i morgon.

• Ofir1

Snice - Ja, då hoppas jag att våra tankar ang dippet är rätt då och att din man har rätt kännsla. Inte kul med massa förhoppningar om de visar sig vara falska. Men jag måste ju medge att det låter bra.
    Min sambo ska köpa med i morgon, men jag vet inte än.

Jag har ett litet dilemma som ni skulle kunna hjälpa mej med.
    Vi är borbjudna i morgon och jag har fått en vin flaska i present som jag gärna skulle vilja smaka på. Det kommer alltså säkert bli lite alkohol.
    Hur ska jag göra?
    Jag får hem ett test i morgon kväll. Vågar inte riktigt testa så tidigt och eftersom det är morgon urin så är det ju inte lika "säkert".
    Tänker annars testa på lördag eller söndag (bim, dpo 15).

Så ska jag:
    a) Strunta i att testa, dricka vin och testa på lördag/söndag. Känna mej omoralisk om det är pos.
    b) Testa i morgon kväll, trotts att det är tidigt och ej morgon urin. Dricka eller inte dricka vin baserat på resultatet av gravtestet.
    c) Både strunta i att testa och att dricka vin. Testa på lördag/ söndag i stället. Bli dubbelt besviken om det är neg, för att jag inte är gravid (självklart värst) och dessutom avstått mitt vin.

Hur skulel ni gjort?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*