• Ofir1

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

äppelblomman - Ja, det måste vara så

johto - jag tror inte att det är någon fara alls. Det är väl bara det att man inte ska använda införningshylsan eftersom den kan irritera tappen. Men jag tror inte att medlet eller något påverkar det minsta.
    Fy vad jobbigt med svamp. Vet att det inte är kul.

• Ofir1

Cotterpin - Tack för svaret. Jag äter samma dos som förra cykeln. Tror inte att jag har en förkylning på g. Men det kan bero på att jag för en gångs skull haft en bra dygnsrytm. Har kankse sovit 7 timmar innan jag tempat i stället för 3-4. Men vet inte hur dte påverkar.
    Grundtempen verkar dock vara lika efter mens men steg vid pergon (självklart). Men men, den kommer kanske sjunka i morgon.
    Hoppas bara den hinner sjunka innan äl så att ff hittar det.

• Ofir1

Cotterpin - ok jag ska kika. Då är det säkert lugnt.

• Ofir1

Föresten.. som de flesta kanske har märkt så kan det-där-som-(oftast)-är-nödvändigt-att-göra-för-att-få-bebis bli lite tråkigt när det är ett måste. och Ja, det är självklart sexet jag snackar om.
    Då kan jag tipsa om denna sida.. om ni gillar sånt vill säga.
    www.snyggunder.se/

Själv har jag köpt ett 2-delat set Hillary. Det var en uppskattad överaskning kan jag lova
    Men det kanske är för mycket info?

Nu ska jag se reprisen på Våra bästa år och göra kaffe

• Ofir1

Snice - På den jag beställde så var storleken helt ok. Jag beställde S och det enda var att axelbanden var lite långa, men det gick bra att knyta upp.
    Plagget i sig var väldigt stretchigt (hur tusan stavas det?).. töjbart iaf och med snörning. Så den hade nog passat även om jag var lite mindre/större.
    Så alltså, den jag beställde var, enligt min bedömmning, en typisk small - storlek.

• Ofir1

n1ettan - Det är bra med mej. Hur är det själv med allt?
    Ja, jag äter ju pergo nu. Då ska ju temparaturen stiga men sjunka igen ganska snart efter att man slutat äta tabletterna. Lite kostigt att den inte har sjunkigt än, det hade de gjort vid denna tid förra månaden. Men förhoppningsvis gör de det i morgon så slipper jag fundera.
    Kram

Fru JD & äppelblomman - Ja, jag tänkte att fler kanske också ville ta del av tipset Hoppas någon har nytta av sidan.

När vi ändå är inne på det här med att tummla runt i sänghalmen..
    Jag har märkt att det blivit SÅÅÅ mycket lättare nu när jag fått pergo. Det var så jobbigt att hela tiden vara på topp. Det kunde ju bli flera månader om det ville sig illa.
    Jag menar, har man fått ligga i som tusan i en evighet så är man bra trött på det sen. Inget för nöjesskull där inte.
    Men nu när vi vet ungefär när äl behagar komma så kan man koncentrera sig på de dagarna och bara ha trevligt resten av cykeln.

Tack för mej! nu ska jag sova!
    KRAM

• Ofir1

oj just det! Lycka till om/när du testar äppelblomman

• Ofir1

Hej alla skendräktiga!!!
    Jag håller tummarna för att inte det stämmer och att vi får många fina pluss nu till jul

Massor av kramar till er som fått mens

Äntligen har min temp gått ner efter pergon.. Jag ska ha äl i morgon så jag väntar och hoppas.
    Fick ett nästan pos äl test i dag dessutom. Jag gjorde inte helt rätt heller så det är möjligt att det skulle va helt pos egentligen

kram på er allihopa!

• Ofir1

pilsa - Jodå, jag mår bra.. tråkigt att vänta på äl bara!
    ohh, vad spännande! Det behöver ju inte betyda grav, men kanske gör det de. Jag måste ju medge att det låter bra iaf.
    Jag håller tummarna för dej tjejen!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*