• Sofie1979

Afrika i blodet?/del 2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-09 22:37:13:
    Hej på er!!

Fortsättning på Afrika i blodet!

Skryt om era små blandisar eller helafrikanska barn här!!

Själv har jag en underbar liten mörk dotter som är 1½ år, hennes pappa kommer från Uganda och jag är svenska! Perfekt blandning!

Vad har ni andra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-10 17:48:05:
    "Själv har jag en underbar liten mörk dotter som är 1½ år, hennes pappa kommer från Uganda och jag är svenska! Perfekt blandning!"

Angående vad jag skrivit i min kommentar, så menar jag att JAG tycker att det är en perfekt blandning! och det behöver inte någon annan tycka om de inte vill!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-10 17:57:54:
    Länk till tråden innan:

www.familjeliv.se/Forum-3-45/m8957768.html

• Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2
  • babydee

nu sitter jag här och funderar på att raka kevins hår men vet inte om jag vill...ena halvan vill men inte andra hehe...vad tycker ni? *bara för skoj skull* helt förvirrad e jag nu Hemlis  
    hoppas ni alla har haft en bra nyårs kväll...

• Nellee

Hej, hoppar in här, jag var inte med i första tråden och hoppas att jag är välkommen.. Men son heter Victor är två år och hans söta pappa är född i Gambia Gott nytt år

• babydee

hej hej fler som sitter vid datan idag...trevligt...välkommen in Skrattande

• Nellee

ja, vi firar nyår i morgon, mannen fick inte tag på en flygplats igår utan kommer i natt. Men jag och sonen har skålat i årgångsjulmust Väl kyld

• michiagnes
    Gott nytt år från mig och Agnes
  • michiagnes

Idag gick Agnes själv 12 steg. Höll henne först bara i byxlinningen och sedan släppte jag och då bara fortsatte hon. Hon tjöt av lycka så nu blir det till att öva varje dag. Hur lång tid tog det för era barn att gå själv från det att de tog sina första steg?

• Era

Michiagnes: för min tjej tog det 1 mån. Trodde faktiskt det skulle gå fortare!

• michiagnes

Idag fick jag reda på av en vän att förra veckan när hon åkte upp till mig så träffade hon min granne i hissen. En jättetrevlig man har jag alltid tyckt. Hon hade sin dotter i barnvagen och han såg att hon tryckte på min våning. Han tittade inte i vagnen och bara frågade rakt ut: Jaha, så du har passat den där negerungen?
      Hon blev helt paff och jag blev faktiskt ledsen nu när jagfick reda på det. Kommer inte att göra så stor grej av det, vet inte om man ska låta det vara, han är ju av den gamla skolan, han kanske inte menade det nedvärderande. Men man får ju sig en tankeställare.

• L83

michiagnes:

Min dotter tog sina första steg när hon var 9 månader och 3 veckor. När hon var 10 månader och 2 veckor minns jag att hon redan kunde springa!

Min son tog sina första steg när han var 11 månader och 3 veckor, han började gå jättestadigt på en gång...Glad

Men gud vilken gubbe! Usch hur kan man bara säga sädär? Vet inte vad jag hade gjort! Men riktigt dålig stil av honom!!! Skrikandes

Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2