• Sofie1979

Afrika i blodet?/del 2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-09 22:37:13:
    Hej på er!!

Fortsättning på Afrika i blodet!

Skryt om era små blandisar eller helafrikanska barn här!!

Själv har jag en underbar liten mörk dotter som är 1½ år, hennes pappa kommer från Uganda och jag är svenska! Perfekt blandning!

Vad har ni andra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-10 17:48:05:
    "Själv har jag en underbar liten mörk dotter som är 1½ år, hennes pappa kommer från Uganda och jag är svenska! Perfekt blandning!"

Angående vad jag skrivit i min kommentar, så menar jag att JAG tycker att det är en perfekt blandning! och det behöver inte någon annan tycka om de inte vill!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-10 17:57:54:
    Länk till tråden innan:

www.familjeliv.se/Forum-3-45/m8957768.html

• Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2
  • Bigmoma

Toubab= vit

Äsch, vad jag är gravidkinkig. Bäst att gå o vila hövvet lite. Allt jag säger låter så negativt. Ha det så gött alla!

• Zizter

ahaa de va gambiatjosan.. jaja..

Världens lyckligaste mamma till lilla Kim, född 060521
  • Zizter

Bigmoma de är chiiillll.. här får man va gravidaggresiv åxå! haha... avreagera dig allt du kan!! vi finns här för dig!! *hoppar å gömmer mig under soffan* hihi..

• Zizter
    gutegirl skrev 2006-12-29 23:40:00 följande:
    Zizter skrev 2006-12-29 23:33:53 följande: ahaa de va gambiatjosan.. jaja.. Världens lyckligaste mamma till lilla Kim, född 060521Gambiatjosan? Geztürkekram!
    jamen alltså de va på gambiaspråk eller? gambianska? *asg* va pratar dom där?!?!!? eller säger HELA AFRIKA kabalallalla va de nu va.. haha.. nä såklart inte..
  • Zizter

nähepp nu har jag inte tid me de här längre.. nu ska jag ta å röja lite här hemma.. på nyår kommer HELA afrika hit känns de som... jojo.. städa måste man dååå ju..  tack å gonatt

• Lussekatten87

jag har inget afrikanskt barn,men om min sambo och jag lyckas kommer hon/han bli 1/4 afrikanskt!

• Zizter
    gutegirl skrev 2006-12-29 23:45:10 följande:
    Gambia har flera språk, gambianska finns dock inte. Tror att de har sex eller sju olika språk,plus engelska som är det officiella språket. Och Afrika är väldigt stort. Geztürkekram!
    Eeh.. ja de va lite humor i mitt senaste inlägg.. om du ser.. Afrika stort? näää nu skojar du väl... alltså pratar dom inte samma spårk i hela afrika? meh.. de trodde ju jag.. afrikanska.. *garv* nääääääääääääääääääääääää såklart inte skrev jag ju där.. laödsflsödajfösalsaf

halleluja jesus åt en macka..
  • Zizter

em87 jamen då blir de ju lite afrika i blooodet! välkommen hit!

• Zizter
    gutegirl skrev 2006-12-29 23:54:14 följande:
    Då missförstod jag dig. Geztürkekram!
    *garvar läppen av mig* ja det är inte lätt här i världen... gonatt jord!
  • Mamma Kayla

hej hej .. snart e de nyar ... hihi .. vad e era loften ?? lol

Mamma till Liam, Noel och Damian
Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2