• Sofie1979

Afrika i blodet?/del 2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-09 22:37:13:
    Hej på er!!

Fortsättning på Afrika i blodet!

Skryt om era små blandisar eller helafrikanska barn här!!

Själv har jag en underbar liten mörk dotter som är 1½ år, hennes pappa kommer från Uganda och jag är svenska! Perfekt blandning!

Vad har ni andra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-10 17:48:05:
    "Själv har jag en underbar liten mörk dotter som är 1½ år, hennes pappa kommer från Uganda och jag är svenska! Perfekt blandning!"

Angående vad jag skrivit i min kommentar, så menar jag att JAG tycker att det är en perfekt blandning! och det behöver inte någon annan tycka om de inte vill!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-10 17:57:54:
    Länk till tråden innan:

www.familjeliv.se/Forum-3-45/m8957768.html

• Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2
  • michiagnes

God jul allihop.

Snart går Agnes, är väldigt sugen på att gå själv.

• skippy

hej här är en till som är gift med en afrikan har tre barn med min man som kommer från somalia,och nu väntar vi vårat fjärde ser verkligen fram emot att få göra familjen ännu större god jul på er alla och gott nytt år

• Smilla0608

En till som är gift med en afrikan
    Min man kommer från Somalia och vår dotter är snart 3 veckor

• maaxan

hej allihopa, hoppas att ni har haft en härlig jul. vi har haft det så lugnt och skönt=) i morgon kommer lillasyster ner o hälsar på så det inte bär utgång för mig=) lite frihet ett par dagar, ska bli jätte kul.

så nu har vi kommit fram till det bästa på julen... nyår!
    jag ska försöka hitta nån bra fest nånstans om jag har nån att gå med. vad ska alla andra göra?

• michiagnes

Jag ska ha en kompis här hemma, laga lite mat och barnen kan leka. Lugn nyår alltså

• Mamma Kayla

e det bara jag som kanner ... AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH va skont att allt e OVER nu .. hihi.. nu e det bara ut och shoppa loss och bli av med all jul angest ..lol

Mamma till Liam, Noel och Damian
  • Maeleli

JA, julen är över och visst är det rätt skönt, fast vi hade en supermysig jul. Nu är det bara att planera Alves 3årsdag, dan före nyårsafton. (Vi hade visst inte så bra planering när vi "gjorde" honom.) Blir bara famailjen på födelsedan så får han ha kalas i januari.... Byggare Bob-tema så klart:) Hoppas alla haft det lika bra som vi, önskar alla ett Gott Nytt År. Vi ska vara hemma hos Alves gudmor och min gudson, vad gör ni andra?

• michiagnes

God fortsättning från mig och Agnes. Hon fick en gåbil i julklapp och springer som en gepard här hemma. Hon är riktigt säker, hon går snart själv.

hoppas ni mår bra alla.

• Alvida

Jag känner också en viss lättnad över att julen är över! Nu ska man bara vila upp sig inför nyårsafton. . :)

• michiagnes

Är det fler än jag som irriterar sig på alla smällare just nu som väcker Agnes stup i kvarten? Borde vara förbjudet att smälla innan nyår, det har ju smälts här nu i snart två veckor. Grrr, är förbannad just nu.

Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2