• Sofie1979

Afrika i blodet?/del 2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-09 22:37:13:
    Hej på er!!

Fortsättning på Afrika i blodet!

Skryt om era små blandisar eller helafrikanska barn här!!

Själv har jag en underbar liten mörk dotter som är 1½ år, hennes pappa kommer från Uganda och jag är svenska! Perfekt blandning!

Vad har ni andra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-10 17:48:05:
    "Själv har jag en underbar liten mörk dotter som är 1½ år, hennes pappa kommer från Uganda och jag är svenska! Perfekt blandning!"

Angående vad jag skrivit i min kommentar, så menar jag att JAG tycker att det är en perfekt blandning! och det behöver inte någon annan tycka om de inte vill!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-10 17:57:54:
    Länk till tråden innan:

www.familjeliv.se/Forum-3-45/m8957768.html

• Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2
  • cic

Hej på er!

Har två döttrar med en ivorian (Elfenbenskusten) .Äldsta dottern har precis fyllt 2 och lillasyster är 6 veckor. Hur har jag kunnat missa denna tråd, har inte läst hela men ska göra det när jag hinner

God jul!!!!!!!!

• Bigmoma

Önskar också en god jul till alla! Vi ska fira hos min syrra i deras nya hus på Hisingen, vi blir ca. 12 personer. Ska bli så himla mysigt! Sen på juldagen bjuder vi på kalkon hemma hos oss. Ska förresten oxå få barn med en ivorian snart.

Näpp, nu iväg o rulla köttbullar o slå in presenter! stress stress...

• Mamma Kayla
    Mamma till Liam, Noel och Damian
  • Zizter

//Zizter & Kim
    Världens lyckligaste mamma till lilla Kim, född 060521
  • systerduktig

Lallara, ja och en sak till vet jag: det är bäst att jag lagar MYCKET mat, för det finns inget värre än en kvinna som inte är gästvänlig och bjuder alla på tillräckligt med mat!! ;o)

Tack för alla fina julhälsningar, hoppas ni får en riktigt härlig, mysig jul. Ta hand om varandra och njut av att ni har det så bra. Mycket kärlek.
    Mitt julkort stoppar jag i fotoalbumet, så får ni titta på det där. GOD JUL!!

• Queenie
    goooooooooooooooooooooooooood juuuuuuuuuuuuuuuuuuuul....
  • Sofie1979

Önskar
    Sofie & Michael
    Isabelle & Casey
Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2