• Sofie1979

Afrika i blodet?/del 2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-09 22:37:13:
    Hej på er!!

Fortsättning på Afrika i blodet!

Skryt om era små blandisar eller helafrikanska barn här!!

Själv har jag en underbar liten mörk dotter som är 1½ år, hennes pappa kommer från Uganda och jag är svenska! Perfekt blandning!

Vad har ni andra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-10 17:48:05:
    "Själv har jag en underbar liten mörk dotter som är 1½ år, hennes pappa kommer från Uganda och jag är svenska! Perfekt blandning!"

Angående vad jag skrivit i min kommentar, så menar jag att JAG tycker att det är en perfekt blandning! och det behöver inte någon annan tycka om de inte vill!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-10 17:57:54:
    Länk till tråden innan:

www.familjeliv.se/Forum-3-45/m8957768.html

• Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2
  • michiagnes

Ni kanske har rätt om deras ålder, nog jag som är naiv och tror att det bara är tonåringar som tänker och skriver så.

• anna zawadi

Exakt.

Nu ska jag sova, är helt slut idag..Ha det bra allihop

• babydee
    michiagnes skrev 2006-12-30 21:43:53 följande:
    Agnes vaknade precis och hostade jättemycket, tog upp henne och det kom slem. Skulle somna om henne i famnen och då började hon kräka ordentligt. Två gånger!!!! Kändes som en störtflod, hela jag och halva soffan + hon själv indränkt i spyor. Mums.   Hon kräker alltid så här dagarna innan en ny tand bryter igenom, nu är det fjärde gången gillt hon gör så här. Är det vanligt att barnen blir dåliga innan tänderna kommer?
    dom kan bli jätte dåliga få feber tappa lite matlust, diarre`*som oftast blir grönt* jätte gnälliga!!! har själv min son som e i det stadiet nu. *men jag trodde han va jätte sjuk på vi tog han till läkaren o hon sa att det var en tand på G!!! så nu vet man det med Skrattande  
  • babydee

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR KEVIN MED FAMILJ!!!

• Zizter

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH sötis Kevin!! han e ju ba fööör sööt i slips å allt!! Kyss

Världens lyckligaste mamma till lilla Kim, född 060521
  • Queenie

Det är sååå kul och läsa om folk och deras fördommar..Har en väninna till mig som är svensk har tre barn med afrikan och hon har väldigt svårt att anpassa sig ( väldigt svensk) Så frågade jag henne att värför börjar du inte dejta en svensk kille då kanske ni hittar mer gemensamma intressen mm..Men då sa hon att Svenskar är ju helt värdelösa i sängen .... Och än i dag kan jag inte fatta att hon sa det ... Hon sa oxå att svarta män har rytmeni i kroppen så dom vet hur om ska röra sig...

Hihi skrattar .... Om man nu tänker efter riktigt noga om man nu tar Gambianer .. Jag har alltid fått uppfattningen av att sex inte är något "fint " eller nåt dom sedan barnsben exprimentarat med... Många som jag pratat med har tex aldrig runkat  Bara haft vet dreams ) Mycket haram inom sex ... Som det säker är i många andra länder med...

Kan nog inte direkt hålla med att afrikaner är bättre ..Jag kankse tänder till mer på dom men ...Bättre tror nog mer att det beror på hur villig man är på att utforska varann .... var bara tvungen

Once i went black i dont think ill ever go back ...lol
  • fatou
    gutegirl skrev 2006-12-30 21:48:27 följande:
    michiagnes skrev 2006-12-30 21:45:14 följande: Ni kanske har rätt om deras ålder, nog jag som är naiv och tror att det bara är tonåringar som tänker och skriver så. Jag tror att det är vanliogare att gamla tanter har den bilden. Fast det finns säkert överallt. Men med tanke på sexturismen i Gambia, så. Geztürkekram!

Jag ar mycket forvanad nar jag ar pa stranden, och alla dessa gamla tanter springer runt och beter sig som sma oskyldiga oskulder.

• Mirax

roligt o se vad som händer här..NU måste jag sova..klockan är snart ett, länge sen jag orkade va vaken så här länge! Tränar mig inför imorgon, man kan ju inte slockna innan 12 då ju..måste skåla i pommac, eftersom det va AS-lång kö på systembolaget när jag kom dit tjugo min innan de stängde idag..så jag sket i o köpa vin..
    Gott nytt år på ER!!

• afromamma

Gott nytt år på er alla! Vad händer ikväll? Själv sitter jag och dottern ensamma som vanligt, ska laga god mat och mysa i soffan. Hon somnar nog tidigt och då får jag väl slå mig ner framför datorn:)

• Sofie1979
    önskar
    Sofie & Michael
    Isabelle & Casey
Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2