• Sofie1979

Afrika i blodet?/del 2

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-09 22:37:13:
    Hej på er!!

Fortsättning på Afrika i blodet!

Skryt om era små blandisar eller helafrikanska barn här!!

Själv har jag en underbar liten mörk dotter som är 1½ år, hennes pappa kommer från Uganda och jag är svenska! Perfekt blandning!

Vad har ni andra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-10 17:48:05:
    "Själv har jag en underbar liten mörk dotter som är 1½ år, hennes pappa kommer från Uganda och jag är svenska! Perfekt blandning!"

Angående vad jag skrivit i min kommentar, så menar jag att JAG tycker att det är en perfekt blandning! och det behöver inte någon annan tycka om de inte vill!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-10 17:57:54:
    Länk till tråden innan:

www.familjeliv.se/Forum-3-45/m8957768.html

• Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2
  • Sofie1979

Allt bra hos oss, jag är dock förkyld. Isabelle e det full fart på! Inget ovanligt dock haha Men hon saknar nog dagis!

• Mamma Kayla

Gott nytt ar !!

Mamma till Liam, Noel och Damian
  • michiagnes

Nu är det en tand på g igen! Och Agnes blir så dålig, diarré, gnällig och framför allt vägrar äta mat. Det enda jag får i henne är gröt och välling, allt annat bara kniper hon munnen åt. Är det vanligt att de blir så här? Blir ju orolig att det är nåt annat, hon har haft hosta och varit förkyld sen innan jul. Det brukar iofs vara så här dagarna innan tanden bryter igenom. Varför kan inte alla tänderna komma på en gång? Tycker ju synd om henne, och vill ju att hon ska kunna äta.

• Lallara

Michiagnes: Det låter ganska normalt för tandsprickning, tycker jag. Leo tror jag får alla tänder på en gång , först kom ingen, sedan ingen och nu fyra på en gång...

• michiagnes

Oj, vad många på en gång. Mår han dåligt av det? När Agnes fick två på en gång spydde hon jättemycket, kanske ska vara glad att det bara är en just nu.

• Lallara

Nej han har tack och lov inte verkat mått dåligt av det. Ja, han vill ju förstås gnaga på allt, särskilt mina fingrar... Leo har dock haft ett magvirus och när vi var hos BVC på koll sa hon att den lösa magen även kunde bero på tandsprickningen.

• michiagnes

Min BVC-tant sade att barn blir inte sjuka när tänderna kommer utan de är i så fall sjuka av nåt annat, men konstigt då att Agnes haft diarré varenda gång det kommit en ny.

• Lallara

Konstigt att de säger så olika! Jag har hört jättemånga som säger att desras barn blir hängiga och dåliga i magen när det är tänder på gång.
    Min kompis son blir helt håglös och slö när han ska få en tand.

• michiagnes

Har oxå hört många som blir dåliga. Och det känns som om jag har det bevisat. Hoppas hon snart vill äta igen, kan ju inte leva på gröt och välling om dagarna.

• michiagnes

Lallara: Vad söt han är din lillkille, han och Agnes är nästan lika gamla.

Svar på tråden Afrika i blodet?/del 2