Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Tycker Markus gjorde vinnarlåten 100 gånger bättre!!
Erik är bra!! Men Markus är Suuper!!!!!!!
Håller med om att M gör mycket röröelser och säger samma ord hela tiden. Men jag tycker han är charmig.
Man ska vara som man är och inte som man inte är...
Men det är ju katastrof!
Hörde precis Markus sjunga vinnarlåten på radion och den var ju sååå tråkig och intetsägande och illa sjungen.
Tycker inte markus kommer till sin rätt faktiskt, han får en urdålig start på sin karriär med den där låten som inte passar honom för fem öre!!
Jo Markus är lite flummig på något vis, he he! Men tycker det är bättre ändå, tycker Erik kan vara lite för mycket ibland, det märks liksom att han tänker på vad han säger och att han säger det för att göra gott intryck. Tror inte han är sig själv riktigt.
Håller med om att vinnarlåten inte är nå´ bra!
Och inte alls Markus stil.
Tyvärr, så har han ju inget val där...
Smaragd:
Tack för medhållet. Kände mig lite ensam där...
Jag menar inte heller att Erik för den sakens skulle har bättre RÖST!
Tycker oxå att ERIK gör bed of roses bättre än självaste Bon Jovi, jo faktiskt!!
Vill ju höra Erik på radion i stället för Markus ju. Men Erik är nog nöjd ändå. Hela Uddevalla röstade som dårar i fredags men det räckte ju tyvärr inte, inte lika stort som Norrland tyvärr
Varför är det alltid: Norrland och tex. Göteborg..?
Varför inte dela in göteborg i län oxå..?
Verkar som det bara är: Skåne, sen är det städer däremellan å sen Norrland...........
: Varför inte dela in göteborg i län oxå..?...
Ja ni vet va jag menar, blev lite fel där
Väntar på lilla grodan: Jag gnäller inte, menar bara att om man inte hade bestämt sig vem man skulle rösta på så röstade man kanske på den kille som bodde närmast, inte vet jag!
Jag hejade ju lite extra på Erik bara för att vi bor i samma stad så...