• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • LillaMi

majfödaren;

Haha! Tankeverksamhet kallas det

(¯`°?.¸ ♥ TvåVillBliTre♥ ¸.?°´¯)
  • emzemz

Har faktiskt inte hört vinnarlåten på radion än, inget jag sörjer direkt Hörde däremot på trackslistan på P3 i helgen, Eriks version på I don't wanna be! Så bra låt och så härligt Erik sjöng den!

Grisen81: Håller med till punkt och pricka, Markus är piinsam att se! Knyta näven jämt och ständigt, kanske han sjunger bra, men framförandet går inte att se på. Om jag skulle höra honom på radion skulle jag se en knyten näve direkt!

• LillaMi

Emzemz,

Men tycker nog inte dom ska spela den på radion när det inte var så länge sedan Gavin Degraw släppte den... och han rockar ju ganska mycket högre..

• LillaMi

Gjorde inte Markus Fix you något sååå fruktansvärt bra... herregud..

jaja... alla har vi ju olika smak.. kommer nog inte fram till nå´tt!!
    Krampå er!

• LinaFalk

Fattar inte hur man kan klaga på Markus. Han var ju helt klart bäst under hela tävlingen! Och det är ju bevisat eftersom han vann!!!!

• FrökenHöst

Lilla mi:
    Ja, hekt otroligt!!
    Fix you är faktiskt en av mina favoritlåtar.

• mammas skatt

Jag är kluven.. Tycker Markus var bäst igenom hela tävlingen men Erik har utvecklats helt klart mest!! Men ingen av dom behöver oroa sig, de har lysande utsikter bägge två!

Var det någon mer än jag som reagerade på hur bra Darin blivit?? Jag har aldrig gillat honom något vidare, men jäklar va bra han framförde den låten han sjöng!!!!

• Maj födaren

CaroThomas:

Ja jag håller med dig! Blev även knockad av Sebastians låt och Agnes!!! Vilken röst hon har. Tror att det bor en mörk kvinna i henne. Men hon hade inte behövt att platta sitt fina hår...

• mammas skatt

Maj Födaren - Måste verkligen hålla med dig om Agnes.. Snacka om att kunna hålla starka och stadiga toner.. Håret passade henne inte alls! Såg ut som en drängt katt.. Sedan tyckte jag det var kul att hon tuffat till sig lite i den korta intrevju dom gjorde med henne efteråt.. Inte alls den där tysta superblyga tjejen.. Angående Sebastian måste jag även där MOTVILLIGT hålla med dig om att han var duktig.. Har så himla svårt för hans attityd! Tycker han lättade från marken redan under idol, och det verkade inte ha blivit bättre.. Översittarstil...