Söderlund/Bie
Tänkte att vi kunde ha en tråd om detta underbara program
Tip till alla som missade programmet är att ni kan se det på svt:s hemsida www.svt.se
Tänkte att vi kunde ha en tråd om detta underbara program
Tip till alla som missade programmet är att ni kan se det på svt:s hemsida www.svt.se
vad smart med ett presentskåp, det ska jag införa
bonustjejen är ofta bjuden på kalas och tänk vad skönt att redan ha presenter hemma
ang drömjobbet, det har jag redan
JennyMilton: hej, okej! Ann verkar va så snäll ju =) du kan ju hälsa till henne om du pratar med henne nån gång =)här e det sådär.. jag hoppas det åxå blir bebbe snart, för min del ju =) mm.. nej då.. vi har absoulut inte tröttnat på er =)) ler!!
nej nej då jennymilton, det ska du inte tro ju. kram
JennyMilton;
är det du som ska vara med i nästa program
Jag tyckte bara att hela programmet var konstigt. Jag kommer nog inte att se på det någon mer gång.
Både jag och sambon satt och skrattade till programmet igår, missade det två första avsnitten så jag jobbade. MEN gud va kul det var. Vilket kaos hon lever i! Kul när man känner igen sig i vissa grejer. "Nu har jag sålt min bil, men jag köpte ett lantställe" Muahaha.
Jenny Milton, så du ska vara med! Va kul! Varför? Eller jag menar hade ni att "bidra" med för tips?
Oj nu såg jag att det fanns ett inlägg om det! Sorry!
Nadjis:
Ingen fara....
Egentligen undrar vi oxå varför vi skulle vara med...hahaha...vi är lika nyfikna på vad dom kan fått ut av våra..."tips"..hahaha
vi hade ju inga att ge...hahahah, men det var från början så att vi blev tillfrågade om vi ville vara med i sömnprog, alltså det som kommer nu på torsdag, men då tackade vi nej för vi var med i en artikel just om det och det var oxå därför dom kontaktade oss o frågade....men som sagt då sa vi nej, men sen ringde producenten och ville att vi skulle vara med på nåt annat....och då blev det helt enkelt om gränser...eller vår brist på gränser...rättare sagt...
men jag och Ann kom på att vi var rätt lika när det gäller det ...så därför undrar jag oxå vad dom kommer hitta på att vi skulle tillföra till programmets "tips".