Söderlund/Bie
Tänkte att vi kunde ha en tråd om detta underbara program
Tip till alla som missade programmet är att ni kan se det på svt:s hemsida www.svt.se
Tänkte att vi kunde ha en tråd om detta underbara program
Tip till alla som missade programmet är att ni kan se det på svt:s hemsida www.svt.se
"Nu har jag sålt min bil, men jag köpte ett lantställe"
Ahahahahahahahahaaaa... så typiskt mig att göra nått sånt också... (fast kanske inte i samma prisklass dock)
Det är helt fantastiskt att Söderlund/Bie dimper ner i vardagen när föräldraskapet skildras i mama och Babyboom som lyx och flärd med Charlotte Perellis och Pernilla Wahlgrens liv som det ultimata. Känns mer äkta, mer vardag på något sätt! Nog för att dessa medier har olika syften... men oj så innerligt tacksam jag är för Ann Söderlund med sina tre sockertoppar vars pappa är med i leken, om än lite mindre än Ann men ändå!
ååh,,jag känner igen henne såväl,,,,,,hon känns bekant på ngt sätt,, konstigt
men bra progtram
nej men ååå den här tråden har jag missat får man vara med
Lööööve Ann!
Tycker det är så bra med ett program som visar att det finns olika sätt att göra saker på. Och att olika familjer är super på olika sätt, alltid har väl varje familj nån grej som de får att funka särskilt bra liksom.
Heja Ann! Ser fram emot torsdag!
Jag löööövar också Ann! Skitbra program!
Vi kanske ska starta en Ann-fanclub Hahahaahahaa
Jag vill vara med i Anns fanklubb. Älskade boken på smällen från A till bebis så jag blev överlycklig när jag såg att hon skulle ha ett eget program.
jag vill åxå va med med i Anns klubb =)) hon är bääääst ju.. ikväll är det söderlund och Bie ju =) JAAAAAA =)
hon känns äkta på något sätt, inte alls tillgjord. HÅller med Bill, detta känns som en mer "lagom" nivå för oss vanliga svenssons. Jag pren på mama men ibland känns den overkill med alla supermamas tex Charlotte P som ska berätta om allt de hinner och allt de orkar och typ "se så fräsch och snygg jag är". Visst man behöver lite både och men Ann känns så befriande.
visst är ann helt okej men jag tycker att dom hon åker hem till är ju nästan bara överklassfamiljer.. nu såg jag att nån här skulle eller har varit med och det är inget personligt....
Men som idagens avsnitt med yogamamman, att vi vaknar sen går jag till yogan och jobbar, sen har barnvakten henne och lägger henne och när jag kommer hem sover hon och jag får egen tid...
Dels, barnvakt... inte min värld...
Är man borta större delen av dagen skulle jag vilja lägga mitt barn själv...
nej jag känner inte att jag kan relatera till nån av de familjerna som varit med....
Blev besviken på programmet....