lyxfällan
Hej sitte nu och kollar på tv3.
Det är Lyxfällan!!
hur kan folk göra göra slut på sina pengar och sen inte bry sig.
men en liten nyfiken fråga.
killen(martin) nån som vet var han kan vara ifrån. tycker jag känner igen han.
Hej sitte nu och kollar på tv3.
Det är Lyxfällan!!
hur kan folk göra göra slut på sina pengar och sen inte bry sig.
men en liten nyfiken fråga.
killen(martin) nån som vet var han kan vara ifrån. tycker jag känner igen han.
det är nästan skrattretande!.. hoppas dom fixar att få ner skulderna!
undrar vad dom får för ngt, hehe, något kommer dom ju säkert få, eftersom alla andra fått ngt!! haha en väderstation kanske HAHA
kännde igen killen i dagens avsnitt...
är det någon som vet om han varit med i tv förr???
Förstår inte hur man kan ta mera på avbetalning när man inte kan betala det man redan har på avbetalning...
Det var ju lite som han trodde att det man tar på avbetalning det behöver man inte betala....man bara sätter fram ett kort och sen är det färdigt....
Kunde knappt tro mina ögon när han kommer hem med en ny väderstation när han sekunden före räcknat upp hur mycket han är i skuld och dom behövde hjälp för att inte bli utblottat...
Måste vara en tung sjukdom att ha....både för honom och henne...
Jag tyckte synd om killen, han verkade kompensera en taskig självkänsla med shopping
Jewell: jag trodd inte mina ögon jag heller.
jag trodde först att det var innan dom gått igenom deras ekonomi som han åkte iväg och handlade typ en tillbaka blick, men det var ju efter..
aha.. det kanske det är..
Jag har tänkt både på Big Brother och baren osv...
Någonting måste det vara
Det jag tyckte var jobbigast att se var att han var så fruktansvärt självisk. Han köpte prylar som han ville ha som sedan hon var tvungen att hjälpa till att betala. Han verkade inte ens ha en tanke på att köpa saker som hon eller de tillsammans kunde ha nytta av. Förstår inte hur man kan tro att avbetalning löser allt, jag sparar hellre ihop pengar till det jag vill köpa så vet jag att prylen är min helt sen.
Om jag hade varit hon hade jag stuckit för länge sedan och så hade han fått stå där med sina räkningar.
någon fler som kollade på dagens program?
jag tycker det var ett av de bästa, för att dom verkligen insåg hur farligt det var för dom o barnen att andas in mögel o dålig luft och ändrade sitt beteende "utan" problem!
tycker det var jättesnällt att dom fick att dom får fixat det där med luften!
hehe, lite smått roligt att dom fick en weekend i Åre också eftersom jag är därifrån! Haha