• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Tre solstrålars mamma

Jag skriver upp mig med Men min jänta får allt stanna hemma hos pappsen sin som är pappaledig på fredagar!

Lunch fre 5 jan

Bea + Fabian
    Camilla + Filip
    Ramona + Cassandra och Kevin
    Lotta + Tilly
    Jennie + Wille
    Malin + Elis
    Pia

bf 26/1-2007 (v37)
  • Flink

Cella: Det blir ju jättebra om du tar med dig Wille. Då kan grabbarna busa lite.

Vart ska vi luncha då? Trikarn skrev om "Hong Kong", verkar ju som ett bra lunchställe.
    Vilken tid passar dem flesta? 12:00?

Lunch fre 5 jan

Bea + Fabian
    Camilla + Filip
    Lotta + Tilly
    Jennie + Wille
    Malin + Elis
    Pia

• LillSkruttet

hmm, lunch lät ju trevligt.....vet bara inte om jag vågar komma när alla har sina små med sig. Jag är ite småsnorig och vill ju absolut inte smitta någon av de små.....Fundersam

BF 15 mars 2007
  • Tre solstrålars mamma

Jahap, då får jag stryka mig från listan. Vi kommer att vara i Sthlm på profylaxkurs i morgon em och fredag fm så då missar jag ju träffen. Men är superglad att lyckades få tag på en tid för profylax. Alla kurser var nämligen upptagna förutom kring 14 jan där fanns få platser kvar...vågar inte boka mig där då kanske inte alls orkar åka till Sthlm då. Men de var så snälla att lyckades ordna in mig i en redan fullbokad kurs men då blev det som sagt hastigt planerat till i morgon
    Nu känns det iaf mkt bättre när vet att maken hinner få lite träning innan... annars hade det kännst som om han skulle reta gallfeber på mig under förlossningen. Bra om han får vara med på en kurs!!!

bf 26/1-2007 (v37)
  • Längtande Lina

Hej!

Idag har jag och Milton varit nere på stan mellan kl 13 och 17...Han var superduktig, sov från kl 13 - 16, sen fick han lite ersättning på McDonalds vid 16 och ny blöja! Vi hann gå i en massa affärer så jag hann uträtta en massa ärenden, dessutom hann vi med och fika på Systrarna Ericsson! Så jag är så nöjd med honom, mammas lilla älskling!!!

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Deighthon

LL - Vad härligt att det gick så bra!!! Jag&Paul ska ner på stan imorgon,hoppas Tilly sköter sig lika bra!!

Måste tyvärr ta bort mig från lunchlistan.....hade helt glömt att jag redan bokat träff med en kompis...snacka om gröt i hjärnan när man ammar....kommer absolut nästa gång för är så nyfiken på nya bebisar och stoooora magar!

Lunch fre 5 jan

Bea + Fabian
    Camilla + Filip
    Jennie + Wille
    Malin + Elis

• Längtande Lina

Deighton, jag ska ner på stan imorgon igen! Så jag hoppas att han sköter sig lika bra då Tilly sköter sig säkert utmärkt!!!

Mamma till underbara Milton, 061203
  • sol och bad

Angående lunch så passar kl 13.00 bättre för oss.

• Cella

Godmorgon, för mig passar lunch vi d 12, trött och surig kille annars. Nu ska jag bygga tågbana så här på morgonen, jättekul...

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3