• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Smilla 78

Garattis! krofnica!

Vi får en kille 21 februari
  • Flink

Krofnica: Grattis till tjejen! Ska kika in på bilderna sen...

Deighthon: Härligt å höra att dagislämningen gick bra! Klart storebror ska gå på dagis om han tycker det är kul! Har ju själv sonen hemma tills på måndag och han kan verkligen gå mig på nerverna ibland
    Dagis är bra för dem som trivs - tror jag!

Tid och plats måste vi nog bestämma snart?!

Lunch fre 5 jan

Bea + Fabian
    Camilla + Filip
    Ramona + Cassandra och Kevin
    Jennie + Wille
    Malin + Elis

• Deighthon

Krofnica - Grattis till dottern!

LL - Bra att du påminde mig,ska också boka in Tilly på babysim! Vilken dag ska ni gå?

Är det någon som tänkt gå på babysim en veckodag? Jag tänkte nämligen det och det vore roligt att ha sällskap med någon.

Flink - Dagis är absolut bra! Liam är trött nu men på gott humör,skönt att ha fått leka av sig lite tror jag!

• Deighthon

LL - Gick det bra på stan?
    Jag var nere mellan 11.30 och 13.30 och Tilly sov hela tiden-skönt!

• Längtande Lina

Deighthon, vi ska gå på fredagar kl 16.30, så att Fredrik kan följa mrd. För det första så har jag ju svårt att ta mig till badet utan bil o så  är jag lite rädd för vatten, så det vill jag inte föra vidare...

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Längtande Lina

Det gick föresten jätte bra på stan idag med.. Först var jag och vaxade mig, sen en promenad ner på stan och där kollade vi upp flygpriser till Usa i november...Milton sov sig igenom allt

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Cella

Krofnica: Grattis till bebben!

Förskola är jättebra, är förskollärare själv och kan av erfarenhet säga att de flesta barn trivs super.
    Babysim vill jag också gå på, hoppas att de startar ngn kurs som passar, gick tre kurser med Wille, nu älskar han vatten och är som en fisk i vattnet.

LL, de har en varm pool på Kristiansborg också, dessutom i ett separat rum, jag tycker att det var lugnare där men Lögarängen är också bra.
    När och var imorgon?

• Aran

Krofnica GRATTIS .

Uj vad dagarna går fort. Hinner inte med nånting. Jag kommer knappast ut varje dag. Gör ni det? Annie är vaken på förmiddagen , sen sover hon hela eftermiddagen, och det är ju såå skönt att bara vara då, sova en stund, pyssla lite , duscha osv. Man blir ju så rädd om den lilla tid man får för sig själv nu..

Blir lite avis på din energi LL . Hur orkar du och hinner med allt?

• Delphia

Krofnica - Jättegrattis Hoppas allt är bra med er alla.

LL - Vi är också inne på babysim. Vart har ni anmält er? På badet direkt eller? Hur gammal få bebis vara för att få vara med och plaska? Vår sessa är ju 5 veckor nu så det är väl dags snart.

En fråga är det Hong Kong som gäller kl 12 eller?? Måste planera in dagen lite eftersom jag kan välja att skjuta lite på Cassandras käk. Men då måste jag börja redan i natt helst.

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3