• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Deighthon

Nu har jag klarat av första dagislämningen med två barn! Känner mig mycket nöjd då jag gick till dagis i regnet(Tilly i vagn och Liam på ståbräda)och sen tog en promenad efteråt! Lillan sover fortfarande så jag har duschat och sitter här och njuter av lugnet!
    Snacka om att det  känns skönt att Liam är tillbaka på dagis nu....man känner sig elak att säga så men det är ju bättre både för honom och oss stackaren! Han behöver komma iväg och leka av sig.Inget roligt att vara hemma med mamma&lillasyster så mamma är upptagen med amning rätt ofta.....

Hoppas alla mammor,bebisar&gravida mår bra!

• Längtande Lina

Deighthon, förstår att det känns skönt att ha klarat av första dagislämningen Klart att det är bättre för Liam att få leka av sig lite... Det är ju ändå inte så långa dagar han är på dagis, så han har ju gått om tid att umgås med mamma, pappa och Tilly resten av dagen

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Krofnica2002

hej igen

Jag har fåt en flicka till.
    Hon hetter Elma
    Hon är 4082 gram och 54 lång.
    Vi komm hemm 31.12.2006
    Det var planerad keisarsnitt och altt gick väldigt bra.
    Om ni vill titta på mina flickor foton fins i bildgaleriet

• Längtande Lina

Nu har jag bokat upp mig och Milton på babysim i vår...ska bli jättekul tycker jag!!

• Längtande Lina

Krofnica, Grattis!!! Vad mysigt... skönt att höra att allt gick bra!!!! Ska genast kika in i ditt galleri på tjejerna!!!

• Krofnica2002

Lina har du bokat på Kristian badet eller ??
    Vill också gå dit med Elma

• Längtande Lina

Krofnica, nej jag bokade på Lögarängsbadet. Min man tyckte det verkade bättre eftersom de har den lilla varma bassängen!

• Längtande Lina

Nu har jag bokat präst och tid för dop också... Det gäller och passa på att fixa saker när sonen sover

• LillSkruttet

Krofnica2002: Grattis till lilla Elma!! Hon är supersöt!!

BF 15 mars 2007
  • LillSkruttet

Åh, längtar mer och mer till mars då vi ska få träffa våran lilla bebis!! Ska bli så himla spännande, även om rädslan för förlossningen blir allt starkare ju närmare vi kommer.

BF 15 mars 2007
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3