• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina
    Cella, jasså har dem också en varmpool, separat lät ju jättebra! Tyvärr hade de inga kvälls tider på Kristiansborg, bara en helg tid söndagarn kl 12.30 och det tycker jag är dumt, så blir man ju låst hela helgen... Jag vill gärna kunna åka iväg över helger ibland!!

Aran, jag får ju sova så pass bra på nätterna (Milton vaknar bara 2 gånger, somnar vid 23, vaknar vid 03 och 07 och sen går vi upp vid 09). Milton sover också på eftemiddagen, men det är oftast då jag passar på att gå på stan pch sådant! Mig själv hinner jag inte med

Delphia, man skulle ringa till Kristiansborg och anmäla sig (även om man ville gå på lögarängen). Barnet ska vara mellan 3 - 5 månader när man börjar första babysimmet! Så det blir väl den som börjar v 11 som passar er också!!
    Mamma till underbara Milton, 061203
  • sol och bad

Hej tjejer
    jag föreslår lunch kl.:13.00 på Bredbar brevid där gamla Pizza Hot låg imorgon? Vad säger ni andra? jan
    Eller annat förslag?
    Bea + Fabian
    Camilla + Filip
    Ramona + Cassandra och Kevin
    Jennie + Wille
    Malin + Elis

• sol och bad

Nejjjjj jag skrev fel, jag menar kl 12.00 på Bredbar

jag föreslår lunch kl.:12.00 på Bredbar brevid där gamla
    Pizza Hot låg imorgon? Vad säger ni andra? jan
    Eller annat förslag?
    Bea + Fabian
    Camilla + Filip
    Jennie + Wille
    Malin + Elis

• sol och bad

Deighten- jag och Fabian vill gärna gå på babysim. Ska vi åka tillsammans?

• sol och bad

Trikarn- Nu såg jag att du hade föreslagit Hong Kong går bra oxå för mig.

• Valaina

Måste stryka mig från lunchen...Älskling hade redan bokat upp oss på träff... Men jag får följa med nästa gång!

Vill också på babysim! Hoppas det finns platser kvar v 11, för det skulle nog passa älskling bäst så att han kan vara med också!

Minja och Elis mamma
  • Deighthon

Sol och bad - jag går gärna tillsammans med dig! Vi kan väl kolla upp vilka tider som finns tillgängliga i veckan.Jag kan kolla det så meddelar jag.Det blir väl att dra igång i mars om nån kurs startar då.
    Liam som är född i december började i mars för de ska vara minst 3 månader när de börjar.

• Cella

Bode Hong Kong och Bredbar går bra för mig. Bredbar har barnstolar och skötbord. 12 Är en bra lunchtid för mig, risken är väl bara att det är lunchtid för många då?

• Flink

Jag tar bort mig från listan. Hade lite saker som kom emellan. Tyvärr.
    Hoppas ni får trevligt på lunchen och bestäm gärna en ny dag. Från och med nästa vecka kan jag luncha massor och utan son dessutom

jag föreslår lunch kl.:12.00 på Bredbar brevid där gamla
    Pizza Hot låg imorgon? Vad säger ni andra? jan
    Eller annat förslag?
    Bea + Fabian
    Jennie + Wille
    Malin + Elis

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3