• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Delphia

Hejsan.. här händer det ju en massa saker..

Candyheart - Hoppas vi ser dig nästa gång här så har du någon fin bild att visa i ditt galleri

L8J - Jösses för er gick det fort alltså.. kanske ert lilla knyte kan prata med mitt pyre om att komma lite tidigare.

Här händer det inget alls på bebisfronten förutom de sammandragningar jag dragits med i snart en vecka. Fick dock hem vagnen igår så jag hoppas det ger en liten spark åt rätt håll

17 dagar kvar till BF
  • Trikarn

Åhh nu fick jag hem albertos Fars dag present..Helt Uuuuunderbar!!!

• Lillen06

Trikarn: Så dne var nå att ha? Jag funderar på att betälla en sån till julklapp..

Lillen06 (BF+5)
  • Trikarn

suuperfin!! Ska beställa flera..en på mig till jul, sedan på bebben när den kommer till nästa års födelsedag =)

• Deighthon

L8J - Grattis!! Vad roligt! Helt otroligt att det gick så snabbt....det kan väl smitta av sig tack.....

Tack tjejer för fikat idag-trevligt som vanligt!

Vi pratade om ny dags-fika-dejt och föreslår:

Tisdag 14/11 kl 10.00
    Lotta(Deighton)

• Längtande Lina

Tack tjejer...det var jätte trevligt

Tisdag 14/11 kl 10.00
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)

Tyvärr så gick det inte som jag hoppats nu när jag skulle hem Vespan vägrade starta!!!! Så efter ett antal förtvivlade försök och samtal till mannen (som jobbar i Sthlm idag) så lämnade jag vespan på stan och tog bussen hem.... mycket irriterande!!! Så när mannen kommer hem vid 19.00 idag så får han åka ner och se om han får igång den, annars vet jag inte hur vi ska få hem den!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Valaina

LL--> Vad irriterande med saker som inte funkar! Jag hoppas att det gick bra sen ändå...

Och, dito, tack för fikat allihop! Alltid trevligt!

Tisdag 14/11 kl 10.00
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)
    Malin L (Valaina)

• Tre solstrålars mamma

Candyheart: Spännande Hoppas det går snabbt och lätt nu som du skrev!!

Fika nästa tisdag....åååhh..måste ni välja just kl10 hela tiden Fundersam Mina föreläsningar slutar just kl10.00 så då kan jag tidigast vara nere på stan vid 10.40 ungefär. Måste ju ta bilen till punkt å sedan gå därifrån. Orkar nämligen inte gå nu från högskolan....då får jag sammandragningar...
    Men OM inte föreläsningen drar ut på tiden så kan jag försöka skynda mig ner på fikat...så hoppas jag ni sitter kvar en stund till då

Tisdag 14/11 kl 10.00
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)
    Malin L (Valaina)
    Pia (En solstråles mamma) kommer senare

bf 26/1-2007 (v29)
  • Delphia

Hejsan... hoppas allt är bra med alla er andra... Måste bara säga att inatt för första gången sedan ja i juni någon gång så har jag sovit hela natten fram till kl 5 imorse innan jag behövde gå på toa.. kändes så skönt och kunde lätt somna om igen och vaknade vid nio när min gullige son sitter på sängkanten och gungar med benen och frågar om jag är vaken med stans största leende Svårt att inte kliva upp då.  Men på något konsigt vis är jag likförbannat trött ändå... Har kanske med den lätta förkylningen jag har, eller så behöver min kropp sova lite mer.

LL - Vad typiskt när man vill hem och fordonet man ska ta hem lägger av på stan. Hoppas allt ordnar sig för dig. Finns roligare saker än att försöka fixa vespan just nu.

Trikarn - Vad är det för något du köpt?? Nu blir jag ju nyfiken.

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3