Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Tack själv

Måndag 27/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande lina)

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Deighton, på tal om inga hjärnceller... Jag hade med mig alla mina 10 julkort idag i väskan...tänkte jag skulle visa dig!!!! Men det kom jag ju på först när jag tog upp plånboken för att ta bussen hem Generad

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Deighton, ska försöka ta med dem på måndag...Borde jag väl komma ihåg Fundersam
    Oj, 40st...inte illa... Jag förstår inte när jag ska hinna göra mina resterande.... det beror väl lite på när bebben tänker titta ut... Ska ju på pysselträff på söndag om jag är hemma...så jag hoppas kunna göra ett gäng då i alla fall!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Valaina, ja jag känner mig lite efter

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Känner mig lite bättre, men så fort jag anstränger mig det minsta så kan jag hosta till jag spyr nästan Men jag är betydligt mindre snorig i alla fall....så jag kan andas lite lättare nu!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Minja, vad underbart det låter att drabbas av städmani...Det är det sista som jag har drabbats av  Förvånad Men det hade behövts kan jag lova....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Lägger in båda listorna så vi inte tappar bort dem!!

Måndag 27/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande lina)
    Anna (atelli)
    Ann-Sofie (jordnöten)
    Almira (krofnica 2002)

Fika fredag 1/12
    En solstråles mamma
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jordnöten, här är jag
    Ja, ska försöka komma ihåg att göra avtryck varje dag....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Idag har jag varit på pysselträff...har gjort klart 17 julkort...så några i släkten och vännerna kommer att få hemma gjorde julkort i alla fall!!! Hoppas ju att jag inte hinner göra så många till....vill ju ha bebbe istället!!!

Vi ses på lunchen imorgon!! Vart skulle vi träffas kl 11.30???

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

5 sorters julgodis??!!! *dreglar* jag vill också ha

OK, någonstans vid gallerian...ska försöka hitta dit!!! Ska se om jag kommer ihåg julkorten...

JA, min kropp har förberett sig på vaken nätterna den senaste månaden tror jag...jag sover ju så otroligt dåligt på nätterna!!!!!

Lillen, ser så fram emot att träffa dig och Melvin!!! Men förstår att det måste lugna ner sig lite först....

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3