• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Lillen06

Godmorgon!
    Vilke färg blev det Mi Amore??

Lillen06 (BF+3)
  • sol och bad

Go morgon tjejer,
    Efter 1 veckas feber hosta värk i hela kroppen och andningsbesvär fick jag Antibiotika med stark motstånd från läkare som inte ville skriva penicilin. Efter 2 dagar penicilin behandling börjar känna mig som människa igan. Har super ont i diafragman pga hosta och har idag ont i öronen annars ¨mår jag bättre .
    Har inte varit så här dålig på 10 år. Undrar hur min babys mår efter allt medicinering med Alvedon, Hostmedicin och Kåvepenin.

Hoppas ni tar hand om er och akta er för den hemska förkylningviruse/bakterier.

massor av kramar
    Bea

• Mi Amore

Liggdelen i helsvart och sittdelen i svart och brun.

• Mi Amore

Lillen06: Tack! Hur mår du, nån bebis på g?

• Trikarn

jaa Lillen...börjar bebben vilja komma ut ännu??

Mi Amore: snyggt!!! Här sitter man med pengatorka så måste vänta ett tag till med att beställa vagnen...den är juh apdyr..gubben börjar träva emot pga detta..Men vill HAAAAAAAAA..

• Lillen06
    Trikarn & Mi Amore: Ne, den trivs i min mage.. vill inte ut alls Ledsen Känner ingenting men man kan ju hoppas att den bara vill ut en vacker dag och då går det fort.. ;)
    Det trycker mycket nedåt.. känns som jag får upp en kniv i ... ja, ni vet.. sen har den börjat leva rövare när jag ska sova.. eftersom att huvudet är så långt ner nu så känns det som den är på väg ut när den skruvar sig.. *läskigt* Lite sammandragningar har man väl men de gör inte ont,, än så länge..

En fråga till er alla...: Skulle ni våga er till Stockholm om ni vore mig?? Vill åka på Underbara barn mässan i Älvsjö.. eftersom att jag inte känner nå så kan det väl inte vara någon fara? Eller?
    Vill gärna höra era åsikter.. för lite orolig är man ju att det ska hända nå..
    Lillen06 (BF+3)
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3