• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Mi Amore

Deliphia: hihi snart kommer ju din lilla
    Har då några känningar?

• Smilla 78

Mi Amore: Vad taskig du är, påminna mig om att man kan göra kladdkaka. Det är min absoluta favorit

Lillskruttet: Jag har oxå upptäkt att man blir lite klantigare när man är gravid, inte bara senil Skrattande. Jag skulle kunna gjort precis samma sak och min man hade inte blivit ett dugg förvånad. Låter inte skönt alls det där, hoppas det läker fort.

Idag har vi varit på IKEA med svärförädrarna, vi hittade massor av kul saker. Men varför åker man dit på helgen? Det var miljoner kunder där, som det brukar en helg. Nästa gång blir det en måndag kl. 10 eller nåt.

BF 21 februari
  • Delphia

Mi Amore - Jo då lite grann... men inte så starka att jag känner att det är på G så att säga... har mensvärk som molar och ganska starkt magknip men inte mer.. Hoppas dock att det beror på min förkylning och att det hela kommer igång så fort jag blivit frisk från den.  Bebisen vill fortfarande inte lägga sig till ruckbart eller fixerat läge än utan är rörlig på alla dess vis. Å den passar på att röra sig lite extra då man ska göra lite saker som kräver ens "flexibiltet" iaf den man har kvar.. Här om dagen fick jag tex inte äta utan knuffar och idag gick det inte att bada utan att den gjorde sig påmind om att just nu är det pyret som bestämmer i min kropp och inte jag. Allt på gott och ont.
    Hur är det själv då??

19 dagar kvar jippiiiii
  • Längtande Lina

Lillskruttet, usch vad otäckt!!! Det lät inte roligt alls att du har brännt dig så Bra att du har skjukskrivit dig så att du kan vila lite imorgon!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Onsdag 15 Nov Systrarna Ericsson 17.00

Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Kanske skulle skriva att det gäller fika

Fikadate, 15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson

Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • LillSkruttet

Åh, 15 november kan jag också fika!! Slutar halv fyra.

Fikadate, 15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson

Jasmina - Mi Amore
    Lina - Längtande Lina
    Anna - Lillskruttet

• Längtande Lina

Nu blir det många inlägg från mig på raken...men ajg passar väl på när jag väl sitter här. Tänkte snart sätta mig i soffan och titta på film....

Idag har jag på förmiddagen suttit med min Lille Skutt bok.... Jag har köpt en fin inbunden "bok" i turkost som jag har klistrat fast en stor bild av Lille Skutt (riktiga skutt alltså, inte den i min mage) Sen håller jag nu på och fyller de blanka sidorna...Har klippt och klistrat från min blogg från den dagen jag plussade fram till nu!! Väljer vilka anteckningar jag tycker är intressanta för mig och Lille Skutt att läsa längre fram...Även andra får ju självklart läsa i boken.... Har även satt in UL bilder, bilder på magen m.m..... Så det ska vara som en liten minnesbok över graviditeten...avslutar nog boken med förlossningsberättelsen och första kortet på Lille Skutt när han är "ute"

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • LillSkruttet

Längtande Lina: Såg förresten i ditt kryp in att du testade positivt 15 mars...jag har bf 15 mars. Lite lustigt.

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3