• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Trikarn

Lillen06: jag hade inte åkt MEN å andra sidan...de ska ha det väldigt mysigt på BB i stockholm =)

• Delphia

Lillen06- Kanske är lite riskabelt att åka... men samtidigt vem vet det kanske är resan som startar det hela

• Mi Amore

Oj vilket fetto jag känner mig som, skulle göra en kladdkaka men nu sitter jag och äter upp smeten istället mummms

• jordnöten

Mmmmm...vad smarrigt det lät med kladdkaka

Här har det börjat boats lite. Börjar ju faktiskt inse att det bara är 7v kvar i dag till BF...och så trängt som det är här i nuläget får vi inte in en till säng....så nu har projekt gallring och kastning startat. Men rackarns vad sammandragningar man får av att lyfta ur ett par saker ur en garderob, ställa sig på en pall osv *suck*

Lillen: Är nyfiken...åkte ni till mässan?? Vi var där i fredags och lillkillen tyckte det var toppen. Att gå på någon föreläsning eller så kunde man ju glömma

• Mi Amore

Flickor ska vi ta och fika den 15:e? Det är en onsdag. Tänkte att vi kanske skulle passa på nu innan alla ska föda

Onsdag 15 Nov Systrarna Ericsson 17.00

Jasmina - Mi Amore

Nån som kan? Datumet kan ju ändras så att så många som möjligt kan komma

• babycat

Hej! Nu har även jag hittat hit

• Delphia

Mi Amore - *fniss* Jo det är ju så lätt att smeten hamnar i fel form... händer mig till och från. Speciellt sockerkakssmeten

Vad tråkigt väder det var idag då... trodde det var kallt ute så jag packade på både mig och sonen kläder när vi skulle till affären. Hälften åkte av innan vi kommit halvvägs. Ja optimist har jag hört förut att jag kan vara med detta är ju att ta i. Var ju svinkallt i fredags och igår. Ja ja så länge jag klarar mig på de kläder jag har nu så är jag glad

Allt bra med alla er andra??

19 dagar kvar
  • LillSkruttet

Ajajaj..... Hällde hela koppen hett tevatten över låren imorse. INTE skönt! Har fina brännblåsor och sår nu. Var till vårdcentralen och fick det omlagt, men det bränner fortfarande. Blev avrådd att gå till jobbet imorgon, så jag har sjukanmält mig. Får knapra alvedon och hoppas att man kan sova inatt. Skulle tillbaka till vårdcentralen imorgon och få omläggningen bytt och såren inspekterade....Usch, vad man är klantig!!

• Mi Amore

Lillskruttet: usch va jobbigt och aj va ont! TYcker synd om dej, nu vågar jag inte dricka te.. Skönt att det inte hamnade på magen ialla fall

Delphia: nu börjar jag bli frisk! Jippi mmm sockerkaks smet mmm

• LillSkruttet

Mi amore: Ja, gud vad lättad jag var att jag inte fick koppen över magen. Hade väl oroat ihjäl mig över lilla bebisen då, även om brännskadorna är ytliga.

Blev NÅGOT sugen på kladdkaka när du skrev att du satt och åt smeten. Men jag vet inte om jag vågar mig på att slåss med ugnen idag också....

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3