• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • LillSkruttet

Lina: Åh, vilken bra idé!!! Hade tänkt göra en bok för alla bilder, från första VUL:et tills vi har bilder på bebisen, men att ha med inlägg från bloggen var ju en lysande idé! Tror jag snor den, om det är ok.

• Längtande Lina

Lillskruttet, jasså har du bf då? Ja, det var lite lustigt

På tal om fika... är vi fortfarande bara 3 som kan komma nu på tisdag??? Är det inga fler som går hemma på dagarna och har tråkigt!!!! Vart ska vi träffas föresten???

Fikadejt: Tisdag 7/11 kl 10.00

Lotta (Deighton)
    Malin L (Valaina)
    Lina (längtande Lina)

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • LillSkruttet

Tror inte jag kan komma på fika på tisdag även om jag är hemma och är sjukskriven. Har lite svårt att gå...

• Längtande Lina

Lillskruttet, klart du ska sno idéen rakt av... Det är jättekul att ha lite anteckningar också...inte bara bilder!!! Det är nog kul för många att läsa i den sen.... Eller om det blir dags för syskon så kan man ju läsa och jämföra hur det kändes nu och hur det känns då....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Lillskruttet, förstår om du ahr problem att ta dig någonstans på tisdag Men kul att du kunde den 15:e i alla fall!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • LillSkruttet
    Då ska jag ta mig ner på stan nån dag och kika efter en bok/album. Vill gärna ha med helt svarta sidor. Blir så häftigt med svartvita bilder då.

Jo...jag får vänta med att fika med er till den 15:e. Hoppas ni får trevligt på tisdag. :-9
  • Längtande Lina

Japp, vi får säkert trevligt på tisdag...

Nu ska jag ner till soffan och titta på pirates of the Carribean... Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Lillskruttet, så en svart "bok" med svarta blad på Lagerhaus när jag köpte min turkosa... Det är med "ringar" i ryggen...förstår du vad jag menar?

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • LillSkruttet

lina: Ah, tack för tipset! Får kika där!

Kryp ner i soffan nu, med filmen.

• jordnöten

Jag hänger gärna med och fikar på tisdag Jag tycker dagtid är suveränt nu när man har havandeskapspenning...

Fikadejt: Tisdag 7/11 kl 10.00

Lotta (Deighton)
    Malin L (Valaina)
    Lina (längtande Lina)
    Ann-Sofie (jordnöten)

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3