• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Trikarn

Lillskruttet: jag köpte min album på korthuset...de hade rea då så jag köpte 4 st..ska iväg igen och se om det finns flera =) de är nästan fulla nämligen =)

• Lillen06
    Hej!
    Jag åkte till Sthlm... ingen bebis för de,,, vi tog med babyskyddet, bb-väskan och journalen för säkerhets skull..
    Mässan var bra men nog bätre om man hade vetat könet på den lille.. fanns ju lite och shoppa.. föreläsningar var vi inte på men missade säkert en hel del intressant.. allt blev så sent påkommet så därför blev det inte så länge där borta.. men shoppade lite iafFlört Det var att rekomendera...

Fika och så som sagt,,, jag bokar inte in mig på nå,, vet inte hur dte går och hur jag mår.. kommer jag så kommer jag...

ha nu en mysig söndagskväll allihopa..
    Lillen06 (BF+3)
  • Mi Amore

Var håller canyheart hus? Har hon fått en liten kanske
    hihi är så nyfiken!

• Tre solstrålars mamma

Hade såå gärna hängt med på fikat. Men har tyvärr seminarium på tisdag just kl 10.00 så det fungerar inte
    Har tröttnat riktigt mycket på pluggandet nu. Börjar känna att det skulle vara trevligt med lite ledigt... Just den här nya kursen är så super tråkig. Kan inte läsa i kursboken utan att somna eller drömma mig bort så känns verkligen urtråkigt. Underlättar inte att litteraturen är på engelska denna gång...blir extra svårt med koncentrationen när boken dessutom är värdelöst tråkig Skrikandes

Hoppas på bättre tur till nästa fika träff

bf 26/1-2007 (v29)
  • jordnöten

Nu har jag precis bokat in mig och sambon på förlossningsprofylaxkurs som startar på tisdag. Känner att dagen som jag har viss ångest för kommer allt närmre....Det är ju bara 7v kvar nu till julafton! Hoppas kunna fixa en förlossning utan att få panik den här gången.

• Deighthon

Vad sägs om att ses på 'Kalle på Spången' eftersom vi inte är så många? Mysigt och mycket gott fikabröd där......

Fikadejt: Tisdag 7/11 kl 10.00

Lotta (Deighton)
    Malin L (Valaina)
    Lina (längtande Lina)
    Ann-Sofie (jordnöten)

• Trikarn

godmorgon =)

vad tar man på för kläder på sina barn idag??? Overall?? stickad tröja och jackA??

• lillnickan

Hallo Brudar!
    Nu var det riktigt länge sen jag var inne här, skämmes på mig.
    Har nu påbörjat min Hp så jag tror att jag ska fira den med en liten morgonfika på tisdag... Ska bara kolla hur bussarna går, har bara en bil...

Fikadejt: Tisdag 7/11 kl 10.00

Lotta (Deighton)
    Malin L (Valaina)
    Lina (längtande Lina)
    Ann-Sofie (jordnöten)
    Nicolina (lillnickan)

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3