• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

Oj, vad spännande med Sol och bad... Tänk att bebben redan vill titta ut!!! Själv så är jag ju på BF idag...men känner absolut ingenting...men det är nog inte så konstigt! Lille skutt väntar nog tills jag är frisk... Jag har sagt åt han att det är ok om han väntar 1 vecka...men sen vill jag träffa honom

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Deighthon

LL - Det var ju egentligen din tur nu...ha..ha...men som du säger,bra om du blir av med din förkylning först!!

Dillon - Stackars er,jag vet ju hur det känns färskt i minnet! Här blir det också mycket lek,stoj,godis,glass,dvd.....ja,vad de än vill ha när de är sjuka så får de ju det.Liam tjatade om pizza idag så paul åkte och köpte pizza&pizzasallad och han lyckades klämma ner en halv pizza...definitivt friskhetstecken! Han är nu helt feberfri efter att ha tagit penicilin sen fredagslunch-skönt! Det blir nog dagis igen på onsdag.
    Krya på lill-tjejen!!!

• Trikarn

Lycka till sol och bad =)

Vill oxå ha bebis!!!

• Smilla 78

Sol och bad: Lycka Till. Vad mysigt

BF 21 februari
  • jordnöten

Sol och bad: Lycka till! Vilken lycka att få träffa sin bebis redan...Vill också!!! Kram

• Deighthon

Jordnöten- Ja visst är det! Måste vara lugnaste dagen hittils! Jag har fortfarande sonen hemma så känner mig rätt sliten.Han får gå tillbaka på onsdag tror jag.Kanske kan få in en fikadejt tors el fredag fm,vad tror du?
    Undrar om Bea har en liten nu.......visst blir man avis,hon skulle ju ha ca samtidigt som oss ju!!

• dillon

Godmorgon på er!

Vilken lyx att vara hemma en måndag...Är hemma med Isabella men just nu sitter hon och bygger halsband så då passar jag på att kika in här

Deighton: Visst är det bra med alla mutor som finns när de är sjuka!! Minns man själv från man var liten!! Vad skönt att din lillkille mår bättre!

Är också nyfiken på hur det gått för Bea!!

LL: Hoppas du känner dig piggare snart och att lillen vill komma ut till dig! Vad spännande att vara så nära, kan bli precis när som helst nu! Lycka till!

• jordnöten

Fika skulle vara trevligt Kan torsdag och förmodligen även fredag, men håller på och säljer bort lite prylar och det är flera som jag ska träffa och göra affärer med på fredag, men inte bestämt tid med ännu.

Ja eftersom Delphia och Bea inte varit in här på ett tag, så har de säkert fått sina små. Ja det är inte annat än att man blir så avis.

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3