• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Deighthon

Jordnöten - Gött att sälja bort en massa efter din rensning! Vi sålde vårt soffbord på Blocket i helgen och köpte stor matta,blev så mycket rymligare&varmare!
    Vi kan väl boka torsdag då? Ska vi ta lunch?

Lunch torsdag 23/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)

• Längtande Lina

Hej tjejer..jag vill också följa med på lunch/fika om jag är hemma

Lunch torsdag 23/11 kl 11.30
    Lotta(Deighton)
    Lina (längtande Lina)

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Ni tjejer som redan har fått en bebis förut...en liten intim fråga:
    Jag är otroligt svullen i underlivet...det är nästan så att det känns som om det inte får plats mellan benen när jag går....känner mig lite orolig, vad kan det vara för fel???? Ska visserligen till bm vid 14.15 idag så jag får väl prata med henne....men tänkt höra om det var något ni kände till???? Bm har ju aldrig gjort någon gynundersökning på mig...så jag vet inte om jag kan få en idag....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Bm har alltså inte gjort någon gynundersökning på mig under graviditeten menar jag förstår...

En annan fråga, den omtalade slemproppen, hur ser den ut egentligen??? Vissa säger ju att de får ut en del av den åt gången...men hur vet man att det är den?

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Trikarn

LL: angs vullen, det var jag förra grav, och är nu oxå..så det torde vara helt normalt...

slemproppen: som en blodblandad flytning , lite extra slemmig ...

• Deighthon

LL - Jag är svullen i underlivet och var det förra grav också.Visst känner man sig fräsh&snygg&sexig????
    Slemproppen är som sagt mycket slemmig/kletig och tjockare än en vanlig flytning.Jag håller utkik varje dag kan jag lova..ha..ha..
    Har för mig att man liksom känner när den kommer,om jag minns rätt.
    Hoppas du kan vara med fredag!

• Längtande Lina

Trikarn och Deighton, tack för svaren!!! Trodde jag dödade tråden hel med mina frågor
    Skönt att höra att jag inte är själv om att vara svullen.....

Trodde jag såg en bit av slemproppen idag, men det var inget blod i den...bara mjölkigtvit (vitare än flytning) och slemmig (snorig) konsistens....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • MaLi81

Längtande Lina...
    slemmisen behöver inte alls vara blodblandad.
    Min slemmis har bitvis gått sen ca 2 veckor tillbaka...och den är inte blodblandad. Hoppas din bebis vill komma ut snart..ser att du precis passerat BF. Lycka till

• Smilla 78

Både igår och idag har jag haft en heldel "mensvärk", fast det är mer idag och strålar även bak i ryggen. Det måste väl vara förvärkar? Jag har haft så tidigare nån enstaka gång men inte lika ofta som denna vecka.
    Jag är kanske fånig men man blir ju lite fundersam när det dyker upp nya saker Fundersam

BF 21 februari
  • Trikarn

Smilla: så känner jag efter en långpromenad så det torde vara förvärkar..hade inte så mkt av den varan med Korall ( vad jag minns)

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3