• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Patrik72

patrik72 är lätt med på fredag på innenbandy skit kul o min muskel bristning är helt borta så nu kan man börja springa också.

• Patrik72

Lista innebandy fredag 23 19-21:
    Anders + Peter
    patrik

• Wedde

Jag ställer kl. på 02:25. Sen åker vi,hehe.
    Dags att krypa till sängs nu. Ska upp tidigt. Chansar på en tur till jobbet imorgon också. Ha de´

• Wedde

God morgon på er alla. Inget i natt heller. Det börjat bli tjatigt det här, så händanefter tänker jag inte hoppas på något. Jag kommer dock att vara hemma resten av tiden, känner att jag inte vill riskera att missa det hela.
    Det verkar bli tunnt på innebandyn igen, alla kanske laddar till pulkaracet . Nu ska jag göra iordning frukost. Hörs senare.

• swartling
    Lista innebandy fredag 23 19-21:
    Anders + Peter
    patrik
    swartling

Niklas g vi syns i vilsta i pulka backenCool  (jobbigt med vaden)

wedde vilken frekvens har du på dit plan ? så vi köper samma frekvens på planen Fot i munnnen
    var & kollade på ett i går så på fredag blir det köp
    Och sen säger jag wedde sladden konner nog när vi sitter i pulkorna högst uppe i vilsta baken  fast det går ju väldigt fort nerför  (sidfot)
    (brommsar) i vilsta fins bara på sommaren
  • NiklasG

Inhandlade en racerpulka Nu ska ni får er en match..

Ser fram emot lördag.

• NiklasG

Ang flygplanen, har inte varit ned och kollat än. Men är det som Swartling skriver? Kan man välja vilken frekvens man köper? Eller är det om ställbart?

Någon som vet? Innan man smiter ned och handlar ett plan

• Wedde

Tja. Man kan välja mellan 27MHz och 40MHz. Och jag har läst någonstans att man kan vara 6st/frekvens samtidigt. 2 vet jag funkar tillsammans för grannen o jag var ute i somras och flög med samma frekvens.

• NiklasG

Då kommer ju en följdfråga direkt. Vilken av frekvenserna är bättre?

• NiklasG

Plus vilken har du? Så kan jag köpa den andra eller så

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna