Hej hej! Har också varit hos BM idag.
Mitt Hb hade gått upp till 122 från 115 ungefär..och då har jag inte ätit en endaste järntablett på sista tiden..märkligt, men skönt!
Mitt SF-mått är 34, vikt +11kg, glucos 6.6, BT 120/60 och hjärtljuden 148 som vanligt
Allt väl med andra ord...
Bebis är inte fixerad men ruckbart huvud..aj, vad det gjorde ont när BM ruckade på det! Hon sa att ilningarna och stickningarna och obehaget i underlivet som jag känner är för att bebis är tyngre nu och trycker mer nedåt, då kommer hon åt nerver så det gör ont! Som man trodde då...
Jag är avundsjuk på alla som har fixerade bebisar! Jag vill att min också ska vara det...fast, som du säger Sole, så är det ingen garanti för något. En av mina kompisar har fött två barn som ingen har fixerats förrän på förlossningen!
Hoppas ni hade det riktigt skönt i badet! Själv kan jag knappt gå nu när jag varit hos BM och sedan tagit en tur till Åhlens.. (ont i fogarna..) börjar bli sjukt trött på att vara så orörlig!
Apropå alla hjärtans i morgon så ska vi nog inte göra något speciellt, har köpt ett par manschettknappar till min älskling som han tjatat om i flera månader nu!