• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Zul

Swenglish: Jag har oxå varit jättevidskeplig fram till nu, men nu kunde jag inte stå emot prenumerationen längre! (Tänker att händer det nåt så är väl inte det det värsta...)

• Swenglish

Zul- jag har varit tvärtom, inte alls vidskeplig men så fick jag nåt konstigt ryck när jag såg den där prenumerationen! Annars håller jag helt med, jag tror inte man mår sämre om det värsta skulle hända om man har en vagn, vi föräldrar-tidning eller små mini-kläder hemma!

• Sole

var inne och kikade på Vi Föräldrars hemsida, är det helårsprenumerationen man får fleecefilt till?

• Björklöv

Swe - Kattunge? Jag väntar ju en påsklilja

• Swenglish

Sole- det var nån lapp som kom i en gravidtidning tror jag? Fyra nummer eller nåt sånt för typ 50 spänn.

Björklöv- ja just det påsklilja var det ja, passar ju bra när du föder nära inpå påsken!

• Sole

aha, har ju alla grav.tidningar hemma trots att det står samma sak i dem, men de lösa lapparna brukar oftast försvinna.

• Swenglish

Sole- gå in på pressbyrån och sno en lapp från nån gravtidning! *uppmanar till brott*

• Sole

nämen swengslih!

ioförsig har väl ingen hjärta att skälla på en höggravid, speciellt om man börjar gråta

• majlinsa

Jag har en helårsprenumeration på vi föräldrar för 299:- tror jag att det var.. billigare än vad dom själva tar på hemsidan..

• Zul

Det var en halvårsprenumeration för 149 kr, med gåvorna filt, fotoram och body med texten 2007 på. Ska kolla om jag har nån mer talong, kan i så fall ta med den på måndag?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3