• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • cirpen

Förresten är det någon som vet om de har Internet på BB, eller är det uppringd förbindelse som gäller om man tar med sig laptop?

• Lillenlillen

Haha, ska du sitta på FL eller? Ingen aaaning hur som helst..

• Swenglish

Zul- vad svårt! Du är ju fullgången på lördag, tre veckor före BF. Jag är själv född då och min pappa missade förlossningen för han var bortrest. Men pappa var i USA och från Bryssel tar han sig ju hem på några timmar om det skulle sätta igång. Jag skulle också tycka det var ok att han åkte, får lita på statistiken som Lillen säger! Min man var och åkte skidor häromdagen och hade det satt igång hade han också haft svårt att hinna...

• cirpen

Lillenlillen: Det är väl klart! Måste ju rapportera läget Är man FL-beroende så är man..hihi..

Nä, allvarligt talat, som snittad vet man ju aldrig hur länge man blir kvar ju...

• Lillenlillen
    Cirpen:

Hahaha! I know the feeling. Nej men skämt åsido så har jag också funderat på det där med uppkoppling. Vi får inte ha några som helst besök pga RS-virus så blir man kvar några dagar så vill man kanske iaf skicka iväg nån bild eller så...
  • Sofffy

Hallå tjejer!

Har också sovit jättedåligt inatt, somnade väl vid 5 tiden och vaknade vid 8, så nu är man himla glad att man inte skulle upp och jobba i morse, hade aldrig gått. Hade yoga inplanerat kl 10, va mitt enda mission på hela dagen och det orkade jag inte gå på, så det får bli tv resten av dagen - lagom ansträngande

Stackars dig Alex, men det är bara att hålla ut, du hade väl bara denna veckan kvar på jobbet sen kan du sova ut till helgen och hela nästa vecka om du vill

Ha en underbar dag!

• Lillenlillen

Jag missade dokumentären både förra gången och igår (var på shoppingrunda i Kista galleria och de råkar ju ha väldigt generösa öppettider där....) Köpte förresten INGET som har med graviditet eller bebis att göra, lite cred till mig ;) En kort snyggkavaj med trekvartsärm blev det istället, wihoo :O

Var det någon som typ spelade in den eller så? Den kasnke går att ladda ner? Men jag har en skruttdator för tillfället...

• Sole

Halloj igen!

Nu är man vaken efter ha sovit några timmar på morgonen. Det verkar som vi alla sover dåligt på nätterna nu och vänder på dygnet.

Cirpen
    svårt beslut - men jag skulle låta honom åka och hoppas på det bästa. Vad känner han själv?

• Sole

Lillenkillen

ha ha va roligt att du missade betala, är nog lätt hänt att minst 1 av 10 gravida med minnesförlust gör det

• Lillenlillen

Jag har hört att man SKA vara vaken på nätterna för att vänja sig vid ett vänt dygn. Härliga tider framöver flickor ;)

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3