• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Swenglish

Lillen- nu var jag inne och läste i din blogg att det är imorgon som ultraljudet är. Kan det hända att de sätte rigång dig direkt eller får du åka hem emellan i vilket fall som helst? Sännande! Ska hålla tummarna för er!

• Emma3

Hejsan!

Såg oxå dokumentären igår och man belv ju inte direkt sugen på att föda. Men maken verkade ta det ganska lugnt. Men som ni sagt ut ska den ju.

Idag ska jag till jobbet och hälsa på min jobbarkompis som fick en dotter för 3 veckor sedan ska oxå dit så det ska bli kul att hälsa på dom

Sole: Kul med v36 Jag går in i v37 imorgon.

Med plutten i magen v36
  • Lillenlillen
    Swenglish:

Dunno. Vi har fått exakt nada information mer än var där 15.00 så gör vi UL- Borde jag ta med BB-väskan tro? :S
  • Swenglish

lillen- ja, det kanske är bäst! Tänk om du blir mamma imorgon!

Medusa- hoppas du sovit bättre inatt!

ginger- visst är det här din sista vecka? Borde vara det iallfall!

Håller på att möbelera om- är det ok i vecka 39 tro??? ska snusa 7-veckors bebis idag mmmmm....

• Zul

Lillen, lycka till på ultraljudet!

Tack alla för igår, gud vilket bra ställe.

Var ska ni köpa semlor idag då? Jag funderar på att gå till Lisas café vid Katarina Bang eller Gunnarsons på götg. Ska hem till min stackars kompis som väntar sitt tredje barn, är i v 25 och ungen vill ut NU hon har börjat öppna sig och är beordratd strikt sängläge. Hua!

Vad mysigt att alla är uppe tidigt på morgonen o skriver några rader, man känner sig mindre ensam! Jag vaknar oxå mkt tidigare nuförtiden, är annars en riktig sjusovare...

• Zul

Förresten, min sambo frågar mig just nu om det är ok att han åker till Bryssel med jobbet tors-sön, snabbt påkommet, viktigt. Jag är v 36+4 idag, 37 på lör. Skulle ni tillåta det? Jag tror jag gör det, fy vad svårt.

• cirpen

Zul: Uppe tidigt..hihi (11:10)

Inatt har jag lyckats sova tre timmar på raken...LYX!

Man törs knappt ringa ngn nuförtiden, då tror de att man ringer från BB redan! Har ni något kuligt svar man kan ge de som frågar?

• cirpen

Zul:Ja det var svårt verkligen! Har han möjlighet att snabbt ta sig hem ifall ngt skulle hända?

• Lillenlillen
    Swenglish:

Neeeej säg inte så, vill inte inte inte bli igångsatt imorgon!! Men samtidigt, är det bäst så är det bäst såklart.

Zul:

Ja, jag hoppas det går bra på UL. Jag skulle låta mannen åka, statistik du vet ;)

En annan ganska rolig grej såhär i efterhand (även om jag skäms) är att jag missade att betala buffén igår. Jag kom lite efter er (och då hade ni antagligen redan betalat? har jag kommit på i efterhand) och sen gick vi in och jag tog med plånboken till buffébordet men eftersom jag inte såg nån kassa förutsatte jag att man betalar väl på vägen ut och sen glömdes det helt bort. Kom på det när min kompis frågade vad buffén kostade. *skäms*. Tur för dem att jag (som vanligtvis äter mängder) åt så lite.. haha, usch!
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3