• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Lillenlillen
    Björklöv:

Är hemma än, mina värkar avtog från att komma var tredje minut och göra helveteiskt ont och började om med ått aminuters mellanrum, stööön!

Hur som helst, ringde KS och förflyttning till DS var tydligen bara temporär så nu gäller KS igen.

DAMN också, värk.... *andas duktigt* hahaha

kram på er
  • bianca2

lillenlilen - jag som var så säker p att du var igång nu. kanske inatt
    kram på er.

• Lillenlillen

bianca2: JAG MED! Men jag fattar liksom inte, om allt det jag har ska klassas som förvärkar vill jag inte veta hur riktiga känns. De här har hittills gjort mig omyndig att sätta och ställa mig upp, gå har inte varit att tänka på mellan de värsta... Sjukt juh!

• bianca2

hjälp! jag kommer skita på mig när jag får en - har ju inte känt av en endatse sammandragning hittills !!!!!!!!!!

• Emma3
    Zul: Skönt för dig att du max behöver gå över en vecka. Min mamma gjorde ivf med min syster men hon gick över 14 dagar med henne. De skulle satt igång henne dagen efter, men syrran han komma självmant
    Med plutten i magen vecka 39
  • Hellur

Lillen - Tänker på dig. Hoppas du får din bebis snart!

Emma - Har du också BF den 20 mars? Har också 11 dagar kvar
    Men har inte känt det minsta Kan bli ett april barn.

Känner som Björklöv och Soffy, skönt med garanterad plats på BB Stockholm nu när det verkar så fullt överallt. Hade fått panik och stressat upp mig massor annars.

• Vivs

Alltså, Lillenlillen - VAD ÄR DET HÄR!!!! Kan våra bebisar komma ut nu. Börjar bli riktigt trött på den här arga fasen vi är inne i! Överallt där jag läser står att man kan vara inne i latensfasen ändå upp till 20 timmar.. men hallå - jag är uppe i typ 30 timmar nu! Jag vågar faktiskt inte riktigt heller tänka på nästa fas..fy, vad ont det kommer göra!
    Jag vet inte om jag vill vara med längre...tror du man kan ångra sig?

• Hellur

Vivs - Det kanske finns ångervecka
    Usch, vill inte föda barn längre. Vad har jag gett mig in på?

Nu ska jag in till stan och möta sambon. Ska äta ute ikväll och ta ett glas först. Tänk snart när man faktigst kan ta en "riktig" drink eller glas vin innan maten.

Ha en bra kväll tjejer!

Och ni med verkar. Håller tummarna för er och tänker på er. Lycka till om ni åker in snart.

Kramar på er

• Lillenlillen

Vivs:

Håller verkligen med! Önskar att vattnet kunde gått NU så man åtminstone hade en säker anledning att åka in... Lycka till och ja, nu vill jag ha ut den här!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3