• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Vivs

Härligt! Då är det ju verkligen på G för din del!! Men jag ligger några dagar efter dig så det är ok om du föder först
    Grymt risig i magen är jag nu i alla fall...

• Vivs

Torris - vad fiiiina bilder!!! Underbart söt din lilla Vilgot

• Sole

godmorgon tjejer!

Lillen
    Det verkar ha startat för dig, så spännande!!
    du måste hojta till när ni åker in!

Vivs
    vissa ligger ju i latensfasen lääänge, försök att vila så gott det går och hoppas det drar ihop sig för er!

Är era killar hemma med er idag?

Inatt drömde jag att jag födde en bebis - i GÄVLE!
    Allt gick bra och jag hade inte ont en sekund och det kändes jätteverkligt! Kommer ihåg att jag i drömmen rindge på sjuksköterskan för att försäkra mig om att jag inte drömde utan att det var på gång, tyvärr fanns det ingen sjuksköterska att ringa på när jag vaknade...

• Sole

Torris

grattis till din son - kul att få se bilder på sötingen och få höra framtida rapporter!

Snart dags att skapa en tråd för er som fått era bebisar

Cirpen
    va skönt att det inte var bröstböld och att du får åka hem!

• Vivs

Sole - jag ska vila och äta tills det sätter igång ordentligt
    Japp, min kille e hemma med mig idag. Hans chef skickade hem honom igår och förbjöd honom att komma dit idag

• cirpen

Torris: massor med Grattis! Han är ju bara för sööt!

(Glöm inte att ta ut dina journaler och gå igenom dessa med en BM...för att undvika trauma.)Jag var helt förstörd, men efter att ha snackat med BM och fått svar på alla frågor så kändes det mycket bättre!

Vivs: Jag tror åxå att du är i latensfasen nu, håll ut!Snart så..
    Jag hade åxå svinaont i ryggen!

• Sole

skönt att inte vara själv hemma - värsta spännande fredagsunderhållningen som du och lillen bjuder på idag!

själv väntar man på en målare som ska kolla vår längenhet - spännande eller hur? Ha ha

• Swenglish

Tack! har fått frukost och rosor på sängen, nu har mannen åkt till jobbet och jag ska göra mig iordning för att åka till Sös på kontroll.

Vad spännande Lillen!! Verkar ju vara riktiga värkar!

Grattis Torris!!! Och välkomna hem, skönt att allt gick bra trots dramatiken!

Skönt att ha killen hemma idag Vivs!

Vila er nu - på profylaxkursen sa de att man ska vara "Divan på divanen" under latensfasen! Så inte springa omkring och fixa det sista utan ligga på soffan och käka godis! Kram på er och hoppas att det verkligen sätter fart nu!

• Sole

Swe
    hoppas det går bra på kontrollen idag, det är väl idag du då får tid för igångsättning?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3